مدیر عامل شرکت گاز لرستان خبر داد:

گازرسانی به ۱۸ روستا و ۷ واحد تولیدی صنعتی در دلفان

مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت: طرح گازرسانی به ۱۸ روستا و 7 واحد تولیدی صنعتی شهرستان دلفان با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال و در مدت زمان ۶ ماه به اتمام رسید و ۷۰۰ خانوار نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.
تصویر گازرسانی به ۱۸ روستا و ۷ واحد تولیدی صنعتی در دلفان

به گزارش پرسون از لرستان، کرم گودرزی مدیر عامل شرکت گاز لرستان اظهار کرد: در راستای عدالت محوری و توازن در ضریب نفوذ گاز رسانی در استان، سال گذشته تحول خاصی در گاز رسانی به شهرستان دلفان صورت پذیرفت و با توجه به اینکه این شهرستان ضریب نفوذ برخورداری از گاز رسانی در آن نسبت به سایر نقاط استان کمتر بود، توانستیم با تعریف پروژه های گازرسانی در محور های مختلف، مقدار قابل توجهی از آن را جبران کنیم.

وی افزود: رشد 13 درصدی گاز رسانی در یکسال اخیر در شهرستان دلفان در راستای ایجاد زیر ساخت و رفع محرومیت زدایی از منطقه بوده که یکی از نقاط سردسیر کشور میباشد و در این راستا از تلاش پرسنل خدوم شرکت گاز استان، پیمانکاران اجرایی و تمامی کسانی که ما را یاری نموده اند تقدیر و تشکر میکنیم.

وی بیان کرد: شهرستان دلفان هم اکنون دارای ۲۹۸ روستای گازدار میباشد و در حال حاضر گاز رسانی به ۳۲ روستای دیگر آن در حال انجام است که تا آخر سال به بهره برداری خواهد رسید.

در ادامه یحیی ابراهیمی، نماینده مردم سلسه و دلفان در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از عملکرد شرکت گاز لرستان خاطر نشان کرد: گازرسانی به ۱۸ روستا و ۷ واحد تولیدی صنعتی در شهرستان دلفان جز با برنامه ریزی دقیق، کار جهادی و تلاش شبانه روزی امکان پذیر نبوده و رشد قابل توجه گاز رسانی در این شهرستان در راستای محرومیت زدایی قابل تقدیر است که به عنوان نماینده مردم از مدیریت ساعی، کارکنان و پیمانکاران اجرایی شرکت گاز تشکر و قدردانی مینمایم.

در پایان این مراسم موسی خادمی استاندار لرستان خدمت به مردم منطقه دلفان را علاوه بر وظیفه به عنوان یک امر خداپسندانه عنوان کرد و افزود: توجه به تمامی نقاط استان در راستای گاز رسانی و ایجاد رفاه برای مردم از ماموریت های خوب شرکت گاز بوده که باید ادامه پیدا کند.

خادمی تصریح کرد: ضریب نفوذ گاز رسانی روستایی و همینطور استفاده از مصوبه شورای اقتصاد در گاز رسانی صنعتی در استان بهترین آمار برای پایش عملکرد شرکت گاز میباشد که خوشبختانه تاکنون از عملکرد والایی برخوردار بوده است.

350225