فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد؛

آثار منفی قاچاق کالا بر در آمدهای عمومی

فرمانده انتظامی لرستان گفت: قاچاق کالا آثار منفی بر در آمد های عمومی و اجرای برنامه های آبادانی کشور دارد و تهدیدی جدی برای بیکار شدن جوانان است.
تصویر آثار منفی قاچاق کالا بر در آمدهای عمومی

به گزارش پرسون از لرستان، یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان در جلسه قاچاق کالا که با حضور اعضای مربوطه در ستاد این فرماندهی برگزارشد، اظهار داشت: قاچاق کالا بر الگوی مصرف جامعه اثرات نامطلوب داشته و همچنین تولیدات داخلی را نیز تحت شعاع قرار داده و تهدیدی جدی برای بیکار شدن قشر جوان جامعه است.

وی با تقدیر از تلاش بی وقفه پلیس استان لرستان در راستای کشف کالا های مختلف قاچاق، افزود: بی تردید همکاری مردم در این خصوص، تغییر رویکرد برخی هموطنان از خرید کالای خارجی به خرید کالای داخلی و آگاه سازی عمومی نسبت به ضرر های اقتصادی و انسانی استفاده از اقلام خارجی، همواره می تواند از مکمل های قوی مبارزه با کالای قاچاق محسوب شود.

فرمانده انتظامی لرستان امنیت را به عنوان یکی از نیاز های اساسی و بنیادین جامعه برشمرد و بیان داشت: امنیت پایه و اساس همه فعالیت های اجتماعی است و پلیس خدمتگزار همواره باید در جهت حاکمیت نظم و امنیت در جامعه گام بر دارد و به کار خود علاقه و ایمان داشته باشد.

الهی در پایان خاطر نشان کرد: بی تردید پلیس استان، همواره با عزمی راسخ در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و نیز برقراری امنیت و ثبات بازار کالای تولید داخلی، گام برداشته و با بکار گیری تمامی امکانات موجود از هیچ کوششی در این راه دریغ نخواهد کرد.

350034

مطالب مرتبط