لرستان

رئیس مرکز فوریت های پزشکی لرستان خبر داد:

قتل مشکوک زن 63 ساله پلدختری

رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی لرستان گفت: یک زن میانسال در خرم آباد با سلاح سرد کشته شد.
مدیر باغبانی جهاد کشاورزی لرستان:

پلدختر قطب تولید انجیر سیاه کشور است

مدیر باغبانی جهاد کشاورزی لرستان گفت: شهرستان پلدختر با دارا بودن بیش از ۲۳۰۰ هکتار باغ بارور و با ۳۰ هزار تن تولید انجیر سیاه در سال، مقام اول کشور را دارا است و به عنوان یکی از قطب های مهم تولید انجیر سیاه در کشور محسوب می شود
مدیر کل راه و شهرسازی لرستان گفت: آزمون ورود به حرفه‌ ی نظام مهندسی، کاردانی، کارشناسی ماده 27 و معماران تجربی، روزهای 13، 14 و 15 مرداد ماه در لرستان هم زمان با سایر استان‌ها در چهار نوبت صبح چهارشنبه، صبح پنجشنبه، صبح جمعه و عصر جمعه برگزار خواهد شد.
مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: براساس نقشه های هواشناسی ابرناکی، رگبار پراکنده و نقطه ای باران گاهی رعد و برق، احتمال ریزش تگرگ، وزش باد شدید لحظه ای به همراه خیزش غبار و کاهش دید در اغلب نقاط این استان پیش بینی می شود.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: از دیروز تا امروز ۱۱ مردادماه ۱۴۰۰، بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، متأسفانه ۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌ باختگان این بیماری به یک هزار و ۹۹۵ نفر رسید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان:

اصحاب رسانه و خبرنگاران لرستانی واکسینه می شوند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: در آستانه روز خبرنگار، با همکاری این اداره کل، خانه مطبوعات، رسانه ها، دانشگاه علوم پزشکی استان، اصحاب رسانه و خبرنگاران لرستانی واکسینه می شوند.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی لرستان خبر داد:

۴ فوتی و ۲ مجروح در حادثه محور بروجرد-اراک

رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی لرستان گفت :واژگونی دو دستگاه تریلر و وانت پیکان در محور بروجرد – اراک ۴ فوتی و ۲ مصدوم بر جای گذاشت.