گیلان

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان با تأکید بر لزوم رعایت تقویم زراعی‌ سال آتی از عموم کشاورزان خواست با رعایت دقیق توصیه های سازمان جهاد کشاورزی استان مقدمات داشتن یک سال زراعی خوب را فراهم سازند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به سخنان اخیر وزیر بهداشت مبنی بر اینکه احتمالا ویروس جهش یافته در همه کشور پخش شده؛ گفت: ما رصد می کنیم و تا امروز نمونه ای از این ویروس پیدا نکردیم
دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیش از ظهر امروز با حضور در وزارت بهداشت با تعدادی از مسئولان عالی این وزارت خانه به جهت پیگیری و حل مسائل و مشکلات حوزه سلامت گیلان دیدار کرد.
مدیر کل شیلات گیلان امروز گفت : پرورش دهندگان ماهیان گرمابی از ابتدای امسال تاکنون با پرورش ۴۵ هزار تن ماهی گرمابی ۷۰۰ میلیارد تومان درآمد کسب کردند.
سرهنگ طالبی با تأکید بر اینکه شهروندان تا زمانی که از آنها درخواستی برای ارسال مدارک نشده به مراکز پلیس راهور مراجعه نکنند، افزود: روزانه حدود ۶۰۰ نفر از شهروندان به منظور پیگیری جریمه‌ها در ایام محدودیت‌های تردد به پلیس راهور مراجعه می‌کنند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد؛

اتصال خلیج فارس به دریای خزر تا بهار ۱۴۰۰

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان گفت: در تلاشیم تا بهار ۱۴۰۰ راه آهن قزوین - رشت را به بندر کاسپین و خلیج فارس را به دریای خزر متصل کنیم.
معاون هنری ارشاد اسلامی گیلان:

فیلم های فجر در رشت از امروز اکران می شود

معاون هنری ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: ۱۶ فیلم سی ونهمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ لغایت ۲۲ بهمن در سینما ۲۲ بهمن رشت اکران خواهد شد، و بلیت‌فروشی حضوری در گیشه سینما نداریم.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان:

آتش سوزی فعلا جنگل های آستارا را تهدید نمی کند

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان، با اشاره به وقوع حریق در جنگل های جمهوری آذربایجان در مرز آستارا، عنوان کرد: خوشبختانه این آتش سوزی فعلا جنگل های آستارا را تهدید نمی کند.