نماینده مردم انزلی در مجلس؛

با جایگزینی سیستم بجای افراد، تغییر مدیران دغدغه ای در ارائه خدمات نخواهد بود

نماینده مردم انزلی ضمن تاکید بر لزوم ایجاد زیرساختهای جدید در شهرک صنعتی انزلی گفت: من بر این اعتقاد هستم که باید سیستم در منطقه آزاد جایگزین افراد شود تا هیچوقت با عوض شدن مدیران هیچکسی دغدغه ایی پیرامون ارائه خدمات نداشته باشد.
تصویر با جایگزینی سیستم بجای افراد، تغییر مدیران دغدغه ای در ارائه خدمات نخواهد بود

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، احمد دنیامالی در نشست با هیات مدیره شرکت خدمات و عمران شهرک صنعتی شماره یک بندرانزلی که با حضور اکثر اعضا برگزار شد شرکت کرد.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این نشست اعضای هیات مدیره مشکلات اساسی سرمایه گذاری و ایجاد زیر ساخت اجرایی و تشویقی برای حضور سرمایه گذاران اشاره کردند و از برخی موانع برای عدم رشد تولید را بیان کردند که باعث تعطیلی چندین کارخانه شد.

وی ادامه داد: از جمله مشکلات شهرک صنعتی عدم توسعه فیزیکی که منجر بر افزایش قیمت زمین و مشکلات فاضلاب و ایجاد تصفیه خانه و همچنین نداشتن نیروی انسانی آموزش دیده و متخصص بود که اعضای هیات مدیره شرکت اشاره ی ویژه ای به آن داشتند.

دنیامالی اظهارداشت: درباره حل مشکلات این شهرک ما نهایت همکاری را خواهیم کرد و موافق توسعه آن در همه زمینه ها هستیم.

وی درباره منطقه آزاد و قوانین موجود افزود: من بر این اعتقاد هستم که باید سیستم در این منطقه جایگزین افراد شود تا هیچوقت با عوض شدن مدیران هیچکسی دغدغه ایی پیرامون ارائه خدمات نداشته باشد.

منبع: خانه ملت

283763