استاندار کرمانشاه:

درصد مبتلایان کرونا در استان کرمانشاه از میانگین کشوری بیشتر است

استاندار کرمانشاه گفت: درصد مبتلایان از میانگین کشوری بیشتر است اما میزان مرگ و میر در استان از میانگین کشوری کمتر است، که جای تقدیر از کادر درمان دارد.

کرمانشاه- پرسون؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امروز شنبه پنجم مهر ماه در جلسه ستاد استانی کرونا، اظهار داشت: درصد مبتلایان از میانگین کشوری بیشتر است اما میزان مرگ و میر در استان از میانگین کشوری کمتر است، که جای تقدیر از کادر درمان دارد.
بازوند گفت: در اماکن عمومی میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۵۵٪ است. امروز نیز ۱۹ مقررات اعلام میشود که از صدا و سیما و رسانه ها در خواست میکنم اطلاع رسانی در بین عموم بشود.
بازوند در این جلسه تعطیلی کلیه مدارس، مهد کودک‌ها، کلاس‌های حضوری دانشگاهها، عدم برگزاری کلیه آزمون‌های حضوری، کاهش ۳۰٪ کارکنان ادارات، تقلیل ساعت کار بازار، بازارچههای میوه و تره بار و نظارت بیشتر ناظرین و اعمال محدودیت در پارک‌ها و تفرجگاه ها، محدودیت هر گونه برگزاری مجالس در تالارها، مجلس عزا و شادی و محدودیت تردد در دفاتر پیشخوان، پلیس+۱۰، و کلیه مراکز ورزشی را اعلام کرد.
بازوند در خاتمه سخنانش، تداوم تعطیلی استخر‌های شنا را خواستار شد و افزود: کلیه اتوبوسهایی که از ترمینال تا پایانههای هواپیما تردد دارند حذف شود.
مهین رحمانی- استان کرمانشاه

206369