یه صورت ویدئو کنفرانس؛

آئین معرفی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد

طی مراسمی روز شنبه مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از طریق ویدیو کنفرانس با حضور «وحید قبادی دانا» رئیس سازمان بهزیستی کشور معرفی شد.

کرمانشاه- پرسون؛ روز شنبه طی مراسمی از طریق ویدئو کنفرانس با حضور وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی، فرحناز محمدی به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی استان کرمانشاه معرفی شد.

این مراسم با حضور محمد نفریه معاون توان‌بخشی سازمان بهزیستی، افشین کریمی معاون مدیریت توسعه و منابع انسانی استانداری کرمانشاه، فرماندار و شهردار کرمانشاه در سالن بهزیستی استان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات فاطمه رضوان مدنی مدیرکل پیشین بهزیستی کرمانشاه که در حال حاضر به عنوان سرپرست مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در حال خدمت است تقدیر و تشکر شد.

بهزیستی کرمانشاه جز سازمان های برتر کشور است

رئیس سازمان بهزیستی در این مراسم، بهزیستی کرمانشاه را جزء سه استان برتر کشور از نظر مدیریت عنوان و ابراز امیداوری کرد که این روند با تغییر مدیریت همچنان رو به ارتقاء باشد.

وحید قبادی دانا با اشاره به شیوع بحران بیمار کرونا و مشکلات جهانی آن به ویژه برای سالمندان و افراد دچار معلولیت که توانایی چندانی برای مراقبت و رعایت پروتکل های بهداشتی ندارند، گفت: سازمان بهزیستی در امر پیشگیری این بیماری در سطح مراکز بهزیستی در کشور عملکرد بسیار خوبی داشته است.

قبادی دانا هم‌چنین به ایجاد ۲ هزار و ۵۰۰ مرکز بهزیستی سلامت مثبت در راستای پیشگیری از معلولیت سطح یک ( ناشنوایی، تنبلی چشم، ژنتیکی ) در سطح کشور اشاره کرد و گفت: این مراکز ۲۲ نوع خدمت از جمله معرفی افراد و خانوار دارای معلولیت برای قرار گرفتن زیرپوشش سازمان ارایه می دهند.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

206399