‍ مدیر کل حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

صدور 4405 کارت هوشمند رانندگان از ابتدای سال جاری تاکنون در استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای با اشاره به تمدید کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا گفت: از ابتدای سال ۹۹ تا کنون تعداد ۴۴۰۵ کارت هوشمند صادر شده و 9 هزار کارت نیز تمدید شده است. 

به گزارش پرسون؛ فریبرز کرمی ​مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه روز یکشنبه در جمع اصحاب رسانه گفت: داشتن کارت هوشمند برای رانندگان ناوگان باری و مسافر به عنوان مدرک شناسایی رانندگان در بخش حمل و نقل جاده ای محسوب می شود.

کرمی در ادامه گفت: کارت هوشمند، کارتی با ضریب امنیتی بالا به شمار می رود که امکان جلوگیری از صدور کارت های تکراری یا تقلبی، ذخیره سازی اطلاعات، امکان شناسایی دقیق رانندگان، تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال، ایجاد گردش کار و ثبت تخلفات راننده در کارت شناسایی را فراهم می کند.

کرمی با عنوان این‌که از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ هزار کارت هوشمند تمدید شده است افزود: این تعداد شامل ۸ هزار و ۷۸۴ مورد مربوط به رانندگان حمل و نقل کالا و ۲۱۶ مورد برای رانندگان وانت باری بوده است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای با اشاره به تمدید کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا گفت: از ابتدای سال ۹۹ تا کنون تعداد ۴۴۰۵ کارت هوشمند صادر شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اظهار داشت: در شش ماهه سال جاری ۳ هزار و ۶۴۳ کارت هوشمند برای ناوگان وانت بار در استان کرمانشاه صادر شده است.

وی هم‌چنین تعداد کارت هوشمند صادر شده ناوگان باری ۸۷ عدد و کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا را ۴۷۷ مورد و رانندگان وانت باری را ۱۹۸ مورد اعلام کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه عنوان کرد: تا اطلاع ثانوی تمدید اعتبار کارت هوشمند رانندگان به صورت غیرحضوری امکان پذیر است و رانندگان می توانند از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی WWW.SMARTCARD.RMTO.IR نسبت به تمدید اعتبار کارت هوشمند اقدام کنند.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

206429