ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

تعداد مرگ و میر در کرمانشاه کمتر از میانگین کشوری است


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به این‌که در پیک سوم شیوع کرونا، تعداد بیماران بستری و بد حال بیشتر شده است گفت: در این دوره بیشتر جوانان در گیر می‌شوند و میانگین در گیری بیماری در کشور ۱۲/۷ است که این آمار در کرمانشاه ۱۲/۹ است، اما خوشبختانه تعداد مرگ و میرها در استان کرمانشاه کمتر از میانگین کشوری است.

کرمانشاه- پرسون؛ محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه امروز شنبه « پنجم مهر ماه» در جلسه ستاد استانی کرونا که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با اشاره به این‌که در پیک سوم شیوع کرونا تعداد بیماران بستری و بد حال بیشتر شده است گفت: در این دوره بیشتر جوانان در گیر می شوند و میانگین در گیری بیماری در کشور ۱۲/۷ است که این آمار در کرمانشاه ۱۲/۹ آمار است، اما خوشبختانه تعداد مرگ و میرها در استان کرمانشاه کمتر از میانگین کشوری است.

دکتر مرادی افزود: در تیرماه، ۹۲ نفر در روز با ‌علائم مشکوک به کرونا به مرکز درمانی مراجعه کردند، و در ۱۵روز اول شهریور ماه وضعیت آرام بود اما در ۱۵ روز دوم ۶۰ نفر مراجعه کننده داشته‌ایم، که متاسفانه در چهار روز اول مهر ماه ۹۱/۶ در استان بستری داشته ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اعلام این‌که بیماری کرونا در حال پیشرفت است، افزود: ICU0 بیمارستان ها برای بیمار کرونایی در حال پر شدن است.
مهین رحمانی- استان کرمانشاه

206374