رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور؛

ورزشگاه 6 هزار نفری کرمانشاه باید تا پایان سال به بهره برداری برسد

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید از پروژه شش هزار نفری دهکده المپیک در جمع خبرنگاران گفت: اتمام این پروژه از اولویت های مهم دولت است.

کرمانشاه_ پرسون؛ محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز (۳ مهر ماه) در بازدید از پروژه سالن شش هزار نفری دهکده المپیک کرمانشاه در جریان روند ساخت این پروژه قرار گرفت.
نوبخت در این بازدید با عنوان اینکه این پروژه یکی از اولویت های مهم دولت است گفت: با تعمین اعتبار در تلاش هستیم هرچه زودتر پروژه سالن 6 هزار نفری دهکده المپیک به بهره برداری برسد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تعمین اعتبار باقی مانده این پروژه را مشروط بر تکمیل آن تا پایان اسفند عنوان کرد.
هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز در این بازدید از اتمام این پروژه تا پایان بهمن ماه خبر داد.
در حاشیه این بازدید حبیب الله وفایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمانشاه نیز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه 70 درصد پیشرفت داشته است که سرعت این کار در طی یکی دو سال اخیر بسیار خوب شده و با تعمین اعتبارات امیدواریم هرچه سریعتر این پروژه به بهر برداری برسد.
وفایی با بیان اینکه این پروژه امسال پنج میلیارد تومان بودجه دارد افزود: از محل اعتبارات ارزش افزوده ۱۰ میلیارد تومان دیگر در نظر گرفته شده و در صورت تکمیل تا پایان سال ۲۰میلیارد تومان دیگر به آن تخصیص داده می شود.
وی همچنین ادامه داد: بعد از اتمام کامل پروژه و بهره برداری آن ۱۵ میلیارد تومان مطالبات باقی مانده آن نیز پرداخت خواهد شد.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

206280