رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد:

سرمایه گذاری ۲ هزار و ۴۵۱ میلیارد تومانی دولت تا پایان امسال در کرمانشاه

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه از سرمایه گذاری ۲ هزار و ۴۵۱ میلیارد تومانی دولت تا پایان امسال در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش پرسون؛ محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امروز ظهر در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه گفت: برای 17 طرح عمرانی اعتباری بالغ بر حدود هزار میلیارد تومان و ۵۲ طرح تولیدی با هزار و ۴۵۱ میلیارد تومان تا پایان سال جاری در استان کرمانشاه سرمایه‌گذاری می‌شود.

نوبخت با توجه به نامگذاری شعار امسال با نام جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: تمام تلاش ما در راستای تحقق این طرح های سرمایه گذاری شده در استان کرمانشاه است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر لزوم اتمام این طرح ها تا پایان دولت دوازدهم اظهار داشت: با اتمام این ۵۲ طرح تولیدی هشت هزار و ۱۱۱ فرصت شغلی در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود.

وی عنوان کرد: طرح‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) با ۲۸۳ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می تواند ۶ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره بر امضا تفاهم نامه ساخت ۲ هزار واحد مسکن محرومین در این سفر در استان کرمانشاه بیان کرد: باید این تعداد واحد تا بهار سال آینده به بهره‌برداری برسد.

نوبخت هم‌چنین ادامه داد: برای تکمیل پوشش سیگنال‌رسانی و توسعه شبکه دیجیتالی تفاهم‌نامه‌ای با اعتبار ۴۷ میلیارد تومان با صدا و سیما امضاء شد.

معاون رئیس جمهور از کرمانشاه به عنوان سرزمین مقاومت، انسانیت وتدین نام برد.

وی عنوان کرد: برای کمک به مردم کرمانشاه هرتلاشی انجام دهیم بازهم جوابگوی مقاومت و رشادتهای مردم این استان نیست.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

206286