مدیر حوزه علمیه استان کردستان:

مقابله با جریانات التقاطی و ضددین؛ از ویژگی بارز آیت الله مصباح یزدی است

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به وضعیت جسمانی آیت الله مصباح یزدی گفت: مقابله با جریانات التقاطی و مواجه و پاسخگویی دقیق و عمیق و علمی به شبهات در خصوص مباحثی همچون ولایت فقیه، مردم سالاری دینی، فلسفه سیاسی اسلام و دفاع از مبانی انقلاب اسلامی و... همه از ویژگیهای این عالم ربانی است

کردستان ـ حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر؛ مدیر حوزه علمیه استان کردستان در گفت وگو با پرسون اظهار داشت: جایگاه عالمان دین در بیان روایات ما جایگاه بزرگی است تا جایی که از آنان به عنوان وارثان انبیا یاد شده و خلا وجود انبیای دین با حضور عالم دینی جبران می شود.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت جسمانی آیت الله محمدتقی مصباح یزدی، تاکید کرد: خداوند متعال وجود این عالم گرانسنگ را تا ظهور امام عصر (عج) در صحت و سلامت کامل حفظ نماید.

این استاد حوزوی گفت: بی شک این وجود عظیم الشان در دوره یکه تازی اصلاح طلبان در دوره ریاست جمهوری خاتمی به تنهایی در مقابل جریان نفوذ و نفاق ایستاد و حملات عقیدتی این جریان خبیث را خنثی نمود.


بیشتر بخوانید:

قوانین نظام بین الملل بر ساختار قانون جنگل چیده شده است/ عده ای هنوز در هوای بازگشت به برجام سیر می کنند

باید طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری به کمیسیون اصل نود ارجاع می شد


حجت الاسلام و المسلمین رنجبر تاکید کرد: مقابله با جریانات التقاطی و مواجه و پاسخگویی دقیق و عمیق و علمی به شبهات در خصوص مباحثی همچون ولایت فقیه، مردم سالاری دینی، فلسفه سیاسی اسلام و دفاع از مبانی انقلاب اسلامی و... همه از ویژگیهای این عالم ربانی است که مقام معظم رهبری در خصوصشان فرمودند که ایشان خلاء وجودی افرادی مثل علامه طباطبایی را پر کرده اند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: اعتقاد راسخ آیت الله مصباح یزدی به ولایت فقیه و مخصوصا به مقام معظم رهبری و حمایت از ایشان از دیگر ویژگی های والای این عالم ارزشمند می باشد.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان خاطرنشان کرد: در ابعاد معنوی همین نکته در خصوص ایشان کافی است که فیلسوف و عارف شهیر مرحوم آیت الله انصاری شیرازی در خصوص ایشان فرموده بودند که در روی زمین اگر یک مومن باشد او آیت الله مصباح یزدی است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: از خداوند متعال برای این فرزانه کم نظیر و استوانه علم و دین صحت و عافیت و سلامتی آرزومندیم.

آیین مهر ـ استان کردستان

222707