رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

تشدید بحران کرونا در بهمن ماه دور از انتظار نیست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: باید این حقیقت را گفت که بی توجهی مردم می تواند دوباره بحران کرونا در کردستان را تشدید کند و براساس پیش بینی ها، در بهمن ماه احتمال پیک بزرگتری از کرونا در این استان دور از انتظار نیست.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، فرزین رضاعی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان امروز در دیدار مدیرکل بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت با استاندار کردستان اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی از ابتدای آذرماه در سطح استان کردستان برای شناسایی بیماران کرونایی و سایر اقدامات بهداشتی و درمانی آغاز شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: طرح شهید سلیمانی به صورت محله محور در سطح استان انجام می شود.

رضاعی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: باید این حقیقت را گفت که بی توجهی مردم می تواند دوباره بحران کرونا در کردستان را تشدید کند و براساس پیش بینی ها، در بهمن ماه احتمال پیک بزرگتری از کرونا در این استان دور از انتظار نیست.


بیشتر بخوانید:

شناسایی 151 بیمار کرونایی در کردستان/4 بیمار جان باختند

مردم نگران بسته‌های پستی خود در دوران تعطیلات کرونایی نباشند


وی با اشاره به اینکه پیک کرونا در بهمن ماه می تواند خسارت های جانی و مالی را تا 2 برابر افزایش دهد، بیان داشت: بهترین و اصلی ترین کاری که امروز می توانیم در مقابل ویروس سرکش کرونا انجام دهیم رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و اجتماعی توسط جامعه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از شرکت کنندگان در طرح محله محور شهید سلیمانی بیان داشت: این طرح کاربردی با مشارکت سپاه، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی کردستان، فرمانداری های و.... در حال انجام است.

آیین مهر ـ استان کردستان

222758