معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خبر داد:

نارنجی شدن وضعیت کرونا در استان کردستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از نارنجی شدن وضعیت کرونا در این استان خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، محمدابراهیم زارعی امروز با تایید این خبر بیان داشت: محدودیت ها و نیز همکاری خوب مردم در سطح استان باعث بهبود وضعیت موجود در کردستان شده است و هم اکنون به جز چند شهر دیگر شهرستان های تابعه از وضعیت قرمز خارج شده اند که این امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: جای دارد از تلاش های جهادگونه کادر درمان در این استان تقدیر داشته باشیم و نیز از اصنافی که در این مدت با ما همکاری داشته اند تشکر می شود.


بیشتر بخوانید:

شناسایی 151 بیمار کرونایی در کردستان/4 بیمار جان باختند

120 بیمار کرونایی در استان کردستان شناسایی شد/9 بیمار جان باختند


زارعی تاکید کرد: تا قبل از این 4 شهر سنندج، قروه، مریوان و کامیاران در وضعیت قرمز قرار داشتند که خوشبختانه محدودیت ها و نیز رعایت مردم، باعث شد که دو شهر مریوان و کامیاران از وضعیت قرمز خارج شوند.

معاون استاندار کردستان عنوان داشت: خوشبختانه بعد از شهرهای کامیاران و مریوان شهرهای قروه و سنندج نیز به تدریج از وضعیت قرمز به سمت نارنجی رفته اند که این خبر می تواند برای همه ما امیدوارکننده باشد.

زارعی گفت: با این وجود از مردم درخواست داریم که کماکان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا ان شاء الله هرچه سریعتر شاهد وضعیت سفید در این استان باشیم./انتهای پیام

آیین مهر ـ استان کردستان

222738