فارس

مدیر سازمان تعاون روستایی فارس با اعلام این خبر افزود: خرید ذرت دانه ای ازسطح زیر کشت 8 هزار هکتارمزارع کشاورزان همزمان با آغاز فصل برداشت در دستور کار تعاون روستایی قرار گرفت.
کارشناس مسئول تولیدات گلخانه ای در شهرستان کوار خبر داد:

پرداخت وام جبران خسارت کرونا به 30 درصد از متقاضیان حوزه گلخانه در شهرستان کوار

کارشناس مسئول تولیدات گلخانه ای در شهرستان کوارگفت: تاکنون 30 درصد از فعالان کشتهای گلخانه‌ای در شهرستان موفق به دریافت تسهیلات جبران خسارت کرونا شده‌اند و دیگر آسیب دیدگان نیز از شبکه بانکی درخواست تسریع در پرداخت این تسهیلات را دارند.
کارشناس مسئول طرح و برنامه شهرستان کوار خبرداد:

فعال سازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد شهرستان کوار

کارشناس مسئول طرح و برنامه شهرستان کوار گفت: در سال جهش تولید در راستای فعال‌سازی واحد‌های راکد و نیمه راکد تعداد 75 فقره پرونده بدهکاران بانک‌های عامل به کارگروه رفع موانع تولید استان ارسال گردید.
رئیس اداره منابع انسانی و پایش عملکرد اداره کل تامین اجتماعی فارس مطرح کرد؛

وجود ٣١١ پست بلاتصدی در فارس

رئیس اداره منابع انسانی و پایش عملکرد اداره کل تامین اجتماعی فارس از کمبود ٣١١ نیرو در بخش بیمه‌‌ای فارس خبر داد و گفت: هم‌‌ اکنون ٢٥ درصد و معادل ٣١١ ردیف در تامبن اجتماعی فارس بلاتصدی داریم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس خبر داد:

انعقاد تفاهم نامه اشتغالزایی خانواده شهدا و ایثارگران فارس

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس از انعقاد تفاهم نامه ای بین اداره کل تعاون و بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در راستای اشتغال‌زایی خانواده ایثارگران فارس خبرداد.
آغاز بکار میز توسعه روابط تجاری عمان در اتاق بازرگانی فارس

میز توسعه روابط تجاری عمان در اتاق بازرگانی فارس آغاز بکار کرد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس در نخستین جلسه میز توسعه روابط تجاری عمان، گفت: نزدیکی جغرافیایی استان فارس و کشور عمان یکی ازمزیت‌ها برای گسترش مراودات تجاری بازرگانان ماست و این درحالی است که مردم کشور عمان از دیرباز در قالب گردشگری سلامت و دریافت خدمات درمانی بسیار به استان فارس سفر می کرده‌اند.
معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با بیان اینکه عمده انجیر فارس در شهرستان‌های استهبان، نی ریز، داراب، جهرم و کازرون تولید می‌شود، اظهار کرد: ۳۶ واحد بسته بندی انجیر در استان فعال است که بر اساس آمار منتشر شده در سال گذشته بیش از ۴۷ میلیون دلار انجیر از استان فارس به خارج از کشور صادر شده است.
جانشین استاندار فارس در ستاد مدیریت بیماری کرونا:

قصد تعطیلی مشاغل و اعمال محدودیت‌ در صنوف را نداریم

جانشین استاندار فارس در ستاد مدیریت بیماری کرونا با اشاره به همراهی اصناف و گروههای مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ...از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون، تصریح کرد: بنای تعطیلی مشاغل اقتصادی و اعمال محدودیت‌ها در صنوف را نداریم.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

بستری ۷۱۰ بیمار مشکوک به علایم کرونا در بیمارستان‌های فارس

معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بستری ۷۱۰ بیمار مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس در بیمارستان‌های فارس خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۹۰ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.
رئیس مرکز جهاد کشاورزی کامفیروزجنوبی مرودشت:

برنج کامفیروزی روانه بازار شد

رئیس مرکز جهاد کشاورزی کامفیروز جنوبی در مرودشت گفت: برداشت شلتوک از بالغ بر هفت هزار هکتار مزارع کامفیروز جنوبی از توابع شهرستان مرودشت از هفته اول مهر آغاز شده و تا نیمه آبان ماه ادامه دارد.
استاندار فارس گفت: استان فارس در حوزه صنایع شیمیایی علی‌رغم همه امکانات موجود و مناسب هنوز تا وضعیت مطلوب فاصله دارد که به همین منظور تلاش خواهد شد با حمایت شرکت صنایع پتروشیمی در کمترین زمان نسبت به راه‌اندازی واحدهای صنعتی مرتبط با صنایع شیمیایی و پتروشیمی اقدام شود.
سرپرست جهاد کشاورزی ارسنجان:

ترویج کشت کلزا ادامه دارد

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان از ترویج چهره به چهره و تقاضایابی بین کشاورزان ارسنجانی ، برای کشت کلزا خبر داد و گفت: این کار تا زمان شروع کشت کلزا ادامه دارد.
رئیس اورژانس فارس با بیان اینکه نداشتن جایگاه استاندارد فرود بالگرد در شیراز یکی از مشکلات اساسی شیراز است، گفت: متاسفانه شیراز از داشتن یک محل استاندارد در نزدیک بیمارستان برای این کار محروم است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی:

در مسائل معیشتی مردم، پنهان کاری نشود

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که رئیس جمهور باید هر 6 ماه سیاست‌های اقتصادی را شفاف به مردم اعلام کند، گفت: در مسائل معیشتی مردم پنهان کاری نشود، همه باید بدانند برنامه سالانه دولت برای اقتصاد چیست.
رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش فارس خبر داد:

افزایش پهنای باند همراه اول برای پشتیبانی از شبکه شاد در فارس

رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش فارس اعلام کرد با رایزنی‌های انجام شده، پهنای باند همراه اول برای رفع نواقص کندی سرعت تا پایان این هفته در استان افزایش می‌یابد.
فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد خبر داد:

چترهای جدید تیپ ٥٥ هوابرد برای پرتاپ نفربر به نمایش در می‌آیند

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد از رونمایی چترهای جدید تیپ ٥٥ هوابرد خبر داد و گفت: این چترها برای اولین بار در پرتاپ نفربر استفاده خواهد شد.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن فارس:

شرط و شروط برای واگذری واحدهای طرح مسکن ملی ممنوع!

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن فارس از عدم مشخص شدن واحدهای طرح "اقدام مسکن ملی " در استان خبر داد و دلیل این مهم را جلوگیری از بورس بازی و خرید و فروش عنوان کرد و گفت: هر گونه شرط و شروط برای واگذری به غیر، ممنوع است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین گفت: با آغاز صیادی از ابتدای مهر ماه از دریاچه سد سلمان فارسی این شهرستان پیش بینی می شود 170 تن ماهی گرمابی از این دریاچه صید و روانه بازار شود.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز خبر داد:

آغاز به کار اتوبوس کتاب در شیراز

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز از آغاز به کار" اتوبوس کتاب "با هدف ارائه خدمات کتابخانه‌ای به شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد.
سازمان آگهی های پرسون