مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس

اعزام 10 مبلغ به موکل شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس مهندس

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: 10 مبلغ به موکل به موکل شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اعزام شدند.
تصویر اعزام 10 مبلغ به موکل شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس مهندس

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس،‌ حجت الاسلام عباس موسوی اظهار داشت: 10 مبلغ مستقر در موکل الشهیدین حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس اداره اوقاف که از قم اعزام شده اند به زائرانی که از منطقه منذریه به سمت کربلا می‌روند یا برعکس عراق را ترک کرده و از مرز خسروی عازم ایران هستند خدمات ارائه می‌دهند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس خاطرنشان کرد: این 10 مبلغ در 2 گروه در دو بازه زمانی و ۲ دوره 7 روزه جمعا 14 روز به زائران مرز خسروی خدمات ارائه می‌دهند.
موسوی افزود: این هئیت مبلغان با حضور در موکب اربعینی شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس به عنوان تنها موکب مستقر در منذریه عراق متعلق به استان فارس در این ایام اقدام به توزیع چفیه، بج سینه، سربند، صلوات شمار می‌کنند.
وی خاطر نشان کرد: برپایی نماز جماعت، مشاوره مذهبی و احکام زیارت و پاسخگویی به مسائل شرعی زائران از دیگر وظایف این مبلغان در ایام بوده و انجام تمامی خدمات در موکب از جمله پذیرایی زوار از دیگر وظایفی است که مبلغان اعزامی به موکب اوقاف مستقر در منذریه عراق انجام می‌دهند.
مدیرکل اوقاف فارس ضمن تاکید بر اینکه در این ایام مرز خسروی به عنوان مسیر تردد و عبور زائران از استان کرمانشاه و کوتاه‌ترین مسیر تا کربلا به خوبی مدیریت شده تصریح کرد: موکب اربعینی الشهیدین حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس که از محل موقوفات فارس برپا شده به صورت شبانه‌ روزی تا چند روز بعد از ازبعین حسینی به زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌کند.
ا

416784