رییس سازمان آتش نشانی شیراز

استقرار گروه‌های امدادی آتش نشانی در مرز شلمچه

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری‌ شیراز گفت: سازمان آتش نشانی شیراز در راستای جلوگیری از وقوع حوادث آتش سوزی در موکب زائران در مرز شلمچه مستقر شده‌اند.
تصویر استقرار گروه‌های امدادی آتش نشانی در مرز شلمچه

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، محمد هادی قانع در حاشیه استقرار سازمان آتش نشانی شیراز در مرز شلمچه اظهار داشت: در راستای پیشگیری از حوادث احتمالی در مسیر راهپیمایی و خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی، آتش نشانان شیرازی در قالب واحدهای عملیاتی به مرز شلمچه اعزام و در حال خدمت رسانی هستند.

وی در مورد نحوه خدمت‌رسانی آتش‌ نشانان در مرز شلمچه ابراز داشت: آتش نشانان شیراز به منظور تامین ایمنی و برپایی یک ایستگاه آتش نشانی ثابت در مرز با تجهیزات ویژه و خودروهای آتش نشانی سنگین، نیمه سنگین و سبک در قالب چند تیم عملیاتی عازم مرز شلمچه شده و در حال خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز با اشاره به اینکه مسئولیت ایمنی گروه‌های اعزامی از شهرداری شیراز برای حضور در موکب احمدبن موسی (ع) و همچنین زائران اربعین حسینی برعهده آتش نشانی است، گفت: نیروهای سازمان آتش نشانی شیراز بنا بر وظیفه خود پیش از اعزام پرسنل شهرداری به محور‌های مرزی از ۲۷ مرداد ماه در قالب چند گروه در مرز شلمچه حضور داشته و با نظارت بر برپایی موکب ها و مسیر های راهپیمایی عزاداران، تامین ایمنی و رفع خطرات احتمالی را بر عهده دارند.

قانع خاطر نشان کرد: نیرو‌های آتش نشانی با پنج خودروی اطفایی و امدادی و گروه‌های عملیاتی تا پایان اربعین و بازگشت زائران در مرز حضور دارند.

416120