رییس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز

کسب مهارت دانشجویان همزمان با سال تحصیلی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز گفت: مهم‌ترین رویکرد دانشگاه آزاد واحد شیراز در سال تحصیلی توجه به افزایش مهارت دانشجویان است.
تصویر کسب مهارت دانشجویان همزمان با سال تحصیلی

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، محمد رضا قائدی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های خوب دانشگاه آزاد اسلامی کسببرگزاری پویش همزمان تحصیل دانشجو و مهارت آموزی و اشتغال است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در آیین افتتاحیه رویداد تابستانه انتقال تجربه و مهارت افزایی که با حضور جمعی از مسئولان استانی و در پی انعقاد تفاهم نامه با کمیته امداد فارس برگزار شد، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاهی اجتماعی در راستای همسویی با نسل سوم در قالب کار آفرینی و مهارت آموز گام‌های تعیین کننده‌ای می‌دارد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی کامل خود و تمامی اساتید این مجموعه را برای ایجاد مهارت اقشار مختلف جامعه دارد، گفت: برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی فراهم سازی پویش اشتغال همزمان با تحصیل دانشجو است.

قائدی خاطر نشان کرد: هر دانشجو در هنگام ثبت نام در یکی از صنایع مورد علاقه خود مشغول به کار شده و پس از اخذ مدرک تحصیلی، مهارت لازم را کسب می‌کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز تصریح کرد: این پویش ابتدا به صورت پایلوت در استان اصفهان شروع و پس از آن استان فارس آغازگر آن بود که امید است با کمک و حمایت مسئولان استان فارس، با تسهیل مسیر این اتفاق به بهترین نحو رقم به خورد.

وی خاطر نشان کرد: در اصفهان با همکاری دستگاه‌های مرتبط، زنجیره‌ای تشکیل شده است تا مبلغی در ازای کار دانشجو در صنف یا شرکت همکار، به حساب دانشگاه برای شهریه وی واریز شود.
این مسئول ابراز داشت: با تلاش‌های انجام شده این پویش در استان فارس خیلی روان‌تر و با شرایطی بهتر برای جوانان اجرا شود.

417303