توزع 40 هزار سبد کالای لبنی بین مددجویان استان فارس

معاون حمایت و خانواده کمیته امداد امام خمینی گفت: بیش از 40 هزار سبد کالای لبنی بین مددجویان کمیته امداد در مناطق محروم و کم برخوردار توزیع شده است.
تصویر توزع 40 هزار سبد کالای لبنی بین مددجویان استان فارس

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، محمد بدری در حاشیه توزیع سبد کالای لبنی بین مدد جویان اظهار داشت: در راستای کمک به محرومان 40 هزار سبد کالای لبنی بین مددجویان ساکن در مناطق محروم توزیع شده است.

وی افزود: مددجویان زیر پوشش این نهاد مردمی در مناطقی از استان فارس‌ به سر می‌برندکه بر اساس شاخص‌های تعیین شده دارای ضریب محرومیت ۷ الی ۹ هستند.

معاون حمایت و خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: با توجه به آزادسازی قیمت محصولات لبنی، این قبیل کالاها از سبد غذایی برخی خانواده‌ها کاهش یافته است.

بدری با اشاره به اینکه توزیع سبد کالاهای لبنی با دستور رئیس کمیته امداد کشور و مدیرکل کمیته امداد استان فارس و مساعدت بنیاد مستضعفان اجرایی شده است، اضافه کرد: ماست، شیر، پنیر و خامه صبحانه اقلام توزیعی این مرحله هستند.

این مسئول خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۱۶۲ هزار و ۲۲۵ خانوار زیر‌ پوشش کمیته امداد فارس هستند و از تمامی خدمات این نهاد در سرفصل‌های معیشت، اشتغال، مسکن، فرهنگی و درمان بهره‌مند می‌شوند.

بدری ادامه داد: از تعداد مدد جویان زیر پوشش این نهاد مردمی بیش از ۷۰ هزار خانوار در مناطق با ضریب محدودیت ۶ الی ۹ ساکن هستند و در این مرحله ۲۰ درصد از جمعیت یاد شده سبد کالای لبنی دریافت می‌کنند.

416307