آیت الله دژکام

دشمن با راه انداختن جنگ قصد تضعیف نظام اسلامی را دارد

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: دشمن با ایجاد اغتشاشات در صدد‌ جنگ با انقلاب اسلامی است.
تصویر دشمن با راه انداختن جنگ قصد تضعیف نظام اسلامی را دارد

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز‌ گفت: دشمن‌ با راه‌اندازی اغتشاشات قصد جنگ دارد اما در برابر فتنه‌گران لحظه‌ای کوتاه نمی آییم.
آیت الله لطف الله دژکام امروز در سالروز تأسیس کانون‌های مساجد در جمع روحانیان و ائمه جماعات مساجد اظهار داشت: جنگ کنونی‌ اسلام‌ با کفر سیاسی‌ نیست، باید در این‌ راستا شمشیرها را از خون ناکسان‌ سیراب‌ کنید‌ تا لب‌های شما سیراب‌ شود.
وی با اشاره به‌ اینکه لشکر طرف‌ مقابل زن بدکاره‌ای است که اذعان می‌دارد در سن‌ 12 سالگی از مرد نامحرم باردار شده‌است، تصریح کرد: دعوایی‌که وجود دارد شخصی‌ نیست و طرف‌ مقابل مقام معظم‌ رهبری قرا‌‌ر‌ گرفته و با آرایش‌ جنگی درصدد جنگ فرهنگی و براندازی است.
امام جمعه شیراز‌ بیان داشت: عده‌ای بر این باورند چرا عاملان به شهادت رساندن 14 بچه و نوجوان را به شهادت رساندند را قصاص می‌کنید چرا که جهاد ترکیبی، تبینی و نیز بر قراری امنیت اگر مجاهدانه با‌ دشمن مقابله کنید پیروز می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان فارس اضافه کرد: ائمه جماعات با هماهنگی محله و از طریق‌ مسجد‌ محوری با هدف از کیان اسلامی به صورت‌ جدی در برابر اسرائیل‌که در‌ منطقه حضور یافته و نیز در مقابل دشمنان‌ که با مسمو‌م کردن دختران مدارس قصد تضعیف نظام اسلامی را دارد ایستادگی و مقاومت کنیم.
آیت الله دژکام ابراز داشت: به فرموده مقام معظم رهبری فرمودند در آیین‌ با‌ شکوه 22 بهمن با حجت علماء بیش از‌ 30 میلیون نفر برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و دفاع از روحانیت وارد میدان شدند.
استاندار فارس در ادامه این نشست افزود: احداث خانه عالم، تجاری سازی مساجد، مساجد بین‌راهی با کمک اداره کل راه و شهرسازی، میز خدمت در مساجد برای رفع مشکل نمازگذاران و مردم از جمله فعالیت های استانداری در سال آینده وسال جاری است.
محمد مهدی ایمانیه خاطر نشان کرد: از بین رفتن اختلاس، طلاق، کاهش میزان فرزندآوری، توجه به مسائل سخت و نرم افزاری برای تکمیل مساجد از دیگر اهداف استانداری در راستای ترویج فرهنگ مسجد محوری است.
مدیر دبیرخانه کانون های مساجد استان فارس در ادامه این همایش افزود: ارتقاء کمی و کیفی مساجد یکی از خواستگاه‌های انقلاب اسلامی است چرا که در رفع آسیب‌های های اجتماعی نقش بسزایی دارد.
حجت الاسلام حسین امیدی خاطر نشان کرد: مقابله با تهاجم داخلی و خارجی، ترویج فرهنگ دینی و اسلامی از دیگر اهداف مساجد است.
مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز در این نشست افزود: حضور نیروهای فعال، پایگاه ارتباطی مردم، انسجام نیروهای اسلامی، برگزاری رفراندوم و شوراهای محلی در مساجد نشان از اهمیت این مکان مقدس است.
حمید رضا قانعی تصریح کرد: انقلاب اسلامی از سوی مردم با محوریت مساجد به پیروزی رسید و نیز در سرنگونی رژیم ستم شاهی نقش محوری داشته است.
وی بیان داشت: اگر مردم از این مرکز دینی دور شوند شادی دشمنان را در بر داشته و در نتیجه موجب تضعیف انقلاب اسلامی می‌شود.
این مسئول افزود: نیروهای در خط امام و رهبری باید در مساجد سازماندهی شود.

465898