آیت الله دژکام:

راه مقابله با دشمنان استمرار راه ولایت‌ و رهبری است

نماینده ولی فقیه در فارس‌ و امام جمعه شیراز‌ گفت: تنها راه مقابله با دشمنان ایستادگی و‌ استمرار حمایت از ولایت و رهبری‌ است.
تصویر راه مقابله با دشمنان استمرار راه ولایت‌ و رهبری است

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: برای مقابله با توطئه‌های دشمنان و به ویژه اغتشاشات استمرار راه ولاایت است.

آیت الله لطف الله دژکام بعداز ظهر امروز در آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری اظهار داشت: خدمت رسانی اگر وجهه الهی نداشته باشد کمرنگ می‌شود و دراین راستا چند دلقلک قصد‌ تضعیف انقلاب اسلامی را دارند اما نسبت به آن‌ها کمتر مانور می دهیم.

وی خاطر نشان کرد: پخش گاز سمی در مدارس، اغتشاشات و دیگر توطئه‌ها حتی اگر 60 میلیون نفر باشند باید پای اعتقادمان و حفظ ارزش‌ها و پیروی از مقام ولایت مقاوم و ایستادگی کنیم.

امام جمعه شیراز خاطر نشان کرد: باهمدلی و ایثار می توان بر تمامی مشکلات غلبه کرد و دراین راستا حضرت مقام معظم رهبری بحث مواسات و همدلی را مطرح کردند که در این مورد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت 460 میلیارد تومان در اجرای طرح مساوات و همدلی از سوی مردم اهدا شده که نشان از همستگی و روحیه اتحاد بین آحاد جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس بیان داشت: اغتشاشگران در صدد هستند که مارا از راه مستقیم دور کنند که اگر پشت سر مقام معظم رهبری و ولایت گام برداریم هرگز دشمن به اهداف خود دست نمی یابد.
آیت الله دژکام اضافه کرد: حضور گروه‌های جهادی در ستاد فرمان حضرت امام (ره) منشاء خدمت در راه خدا هستند.

مدیرکل ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) در استان فارس در ادامه این نشست، افزود: توزیع 11 هزار بسته معیشتی، 60 هزار پرس غذای گرم، اعزام کاروان اربعین در قالب 8 دستگاه اتوبوس، 12 هزارو 500 پک لوازم التحریر، 240 بسته مواد پروتئینی و 15 دستگاه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی به مناطق محروم و کم برخوردار از جمله فعالیت‌های ستاد اجرایی حضرت امام است.

حسین پورنور علی بیان داشت: ارسال 250 قلم تجهیزات به آسیب دیدگان ناشی از سیل شامل پتو، البسه، مواد اولیه، 250 سری یخچال، فرش، 80 جهیزیه، 12 خانه احسان در محلات، آزادی 15 زندانی جرائم غیر عمد، آبرسانی، تشکیل گروه‌های جهادی، توزیع آجیل شب یلدا، توانبخشی به بیماران منوبولیک، ساخت، تکمیل و مرمت مدارس، خانه عالم، 8 هزار و 200 مصوبه اشتغال اجتماع محور از طریق تسهیلات و نیز اجرای 220 هزار هکتار کشت دیم، بذر و کود کشاورزان از دیگر عملکرد این نهاد مردمی است.
گفتنی است، در پایان به 30 نفر از فعالان گروه‌های جهادی ستاد فرمان حضرت امام(ره) با اهدا لوح تقدید شد.

466086