مدیر عامل شرکت آبفا شیراز‌ خبر داد:

راه‌اندازی فاز 2 سد درود زن

مدیر عامل شرکت آبفا شیراز گفت: با راه‌اندازی فاز 2 سد درودزن مشکل آب‌ شرب شیراز‌ و شهر صدرا برطرف شد.
تصویر راه‌اندازی فاز 2 سد درود زن

به گزارش سایت خبری پرسون، از فارس؛ مدیرکل شرکت آبفا شیراز‌ گفت: به مناسبت هفته حمل و نقل جمعی از معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب شیراز با رئیس پلیس و فرماندهان راهور استان فارس دیدار داشتند که از همکاری پلیس راهور در امر تسهیل و تسریع خدمت‌رسانی به مردم و حسن همکاری با آبفا شیراز که موجب افزایش سطح کیفی و کمی خدمات این شرکت شده بود، تجلیل به عمل آمد.

بهمن بهروزی امروز با اشاره به عملکرد آبفا شیراز اظهار داشت: اقدامات شرکت آب و فاضلاب تعطیلی نمی‌شناسد و شبانه‌روزی است بنابراین هموار کردن مشکلات در زمان اجرای عملیات همکاری پلیس راهور، نیروی انتظامی، شهرداری را می‌طلبد.

وی با اشاره به کیفیت آب شرب کلان‌شهر شیراز افزود: آب آشامیدنی شیراز براساس آزمایش‌ها انجام‌شده علوم پزشکی مطلوب و از کیفیت لازم برخوردار است.

این مقام مسئول اظهار داشت: با راه‌اندازی فاز دوم آبرسانی از سد درود زن، دغدغه تأمین آب شرب کلان‌شهر شیراز و صدرا حل‌شده است.

حمید کریمی، رئیس پلیس راهور استان فارس نیز از ارتباط مؤثر با شرکت آب و فاضلاب شیراز ابراز رضایت نمود و از تلاش‌های جهادی شرکت در جهت خدمت‌رسانی به مردم تشکر کرد.

گفتنی است، در این نشست با تأکید بر تعامل و همکاری بیشتر در اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب با اهدای لوح تقدیر از حسن همکاری پلیس راهور با آبفا شیراز تقدیر شد.

572935