مدیر عامل آبفا شیراز خبر داد:

راه‌اندازی شناسه خدمت رسانی در آبفا شیراز

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز‌ گفت: برای نخستین بار برای‌ رفاه حال شهروندان شناسه خدمت رسانی از سوی این شرکت راه‌اندازی شد.
تصویر راه‌اندازی شناسه خدمت رسانی در آبفا شیراز

به گزارش سایت خبری پرسون، از فارس؛ رئیس هیئت‌ مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: جهت ارتقاء سطح خدمت‌رسانی و افزایش رضایتمندی مردم برای نخستین بار در سطح شرکت‌های آب و فاضلاب کشور، در کلان‌شهر شیراز فرآیندی به نام شناسه خدمت‌رسانی راه‌اندازی شده است.

بهمن بهروزی امروز، افزود: پس از اجرایی شدن و به‌کارگیری سیستم CRM در سامانه دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان، برای ارتقاء سطح خدمت‌رسانی و افزایش رضایتمندی مردم در کلان‌شهر شیراز شناسه تأئید خدمت‌رسانی با بهره‌گیری از علم و تکنولوژی اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی شناسه تائید خدمت‌رسانی خدمتی دیگر از حوزه CRM است، ابراز داشت: این پروژه در ردیف یکی از 11 پروژه‌ مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور قرار دارد.

بهروزی خاطرنشان کرد: ارسال شناسه چندرقمی یکتا بعد از اتمام خدمت درخواست شده به شماره همراه متقاضی و ارائه آن از سوی مشترک و در صورت پایان کار و جلب رضایت مشترک، اطلاع رسانی کمیت و کیفیت خدمت ارائه‌ شده به مسئول اکیپ‌های امداد، از جمله خدمات این سیستم است.

وی اظهار داشت: این روند نمونه بارز نظارت آنی تا اتمام کار و از این طریق می‌توان زمان حضور را بصورت لحظه ای کنترل و اطلاع رسانی نمود و از هدر رفتن توان نیروی انسانی و هزینه‌های صورت گرفته جلوگیری کرد و در نهایت به افزایش راندمان ارائه خدمت به مشترکین منجر می‌شود.

مدیرعامل آبفا شیراز ابراز کرد: این پروژه مبنایی برای ارزیابی پیمانکاران در بخش خدمات فوریتی است که به‌ زودی در خدمات غیر فوریتی نیز بکار گرفته می شود.

این مسئول ادامه داد: درخواست‌هایی که بدون گواهی پایان کار در سیستم باقی بماند مورد پایش، بررسی و تحلیل واقع می شود و با توجه به گزارش ثبت‌ شده می‌توان عملکرد کلی پیمانکار در طول قرارداد را مورد ارزیابی قرار داد.

منبع: پرسون

560933

مطالب مرتبط