به گزارش سایت خبری پرسون، از فارس؛ رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: جهت ارتقاء سطح خدمترسانی و افزایش رضایتمندی مردم برای نخستین بار در سطح شرکتهای آب و فاضلاب کشور، در کلانشهر شیراز فرآیندی به نام شناسه خدمترسانی راهاندازی شده است.
بهمن بهروزی امروز، افزود: پس از اجرایی شدن و بهکارگیری سیستم CRM در سامانه دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان، برای ارتقاء سطح خدمترسانی و افزایش رضایتمندی مردم در کلانشهر شیراز شناسه تأئید خدمترسانی با بهرهگیری از علم و تکنولوژی اجرا شده است.
وی با اشاره به اینکه راهاندازی شناسه تائید خدمترسانی خدمتی دیگر از حوزه CRM است، ابراز داشت: این پروژه در ردیف یکی از 11 پروژه مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور قرار دارد.
بهروزی خاطرنشان کرد: ارسال شناسه چندرقمی یکتا بعد از اتمام خدمت درخواست شده به شماره همراه متقاضی و ارائه آن از سوی مشترک و در صورت پایان کار و جلب رضایت مشترک، اطلاع رسانی کمیت و کیفیت خدمت ارائه شده به مسئول اکیپهای امداد، از جمله خدمات این سیستم است.
وی اظهار داشت: این روند نمونه بارز نظارت آنی تا اتمام کار و از این طریق میتوان زمان حضور را بصورت لحظه ای کنترل و اطلاع رسانی نمود و از هدر رفتن توان نیروی انسانی و هزینههای صورت گرفته جلوگیری کرد و در نهایت به افزایش راندمان ارائه خدمت به مشترکین منجر میشود.
مدیرعامل آبفا شیراز ابراز کرد: این پروژه مبنایی برای ارزیابی پیمانکاران در بخش خدمات فوریتی است که به زودی در خدمات غیر فوریتی نیز بکار گرفته می شود.
این مسئول ادامه داد: درخواستهایی که بدون گواهی پایان کار در سیستم باقی بماند مورد پایش، بررسی و تحلیل واقع می شود و با توجه به گزارش ثبت شده میتوان عملکرد کلی پیمانکار در طول قرارداد را مورد ارزیابی قرار داد.
منبع: پرسون