مدیر کل بانک مهر ایران شعب استان فارس:

پرداخت وام 25 درصدی بدون ضامن به متقاضیان در استان فارس

مدیر کل بانک مهر شعب استان فارس گفت: در راستای ارائه خدمت به مشتریان بانک مهر ایران شعب استان فارس موفق شد به متقاضیان وام 25 درصد بدون ضامن پرداخت کند.
تصویر پرداخت وام 25 درصدی بدون ضامن به متقاضیان در استان فارس

به گزارش سایت خبری پرسون، از فارس؛ بهزاد شمس الدینی امروز به مناسبت شانزدهمین سالروز تأسیس‌ بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در جمع خبرنگاران ضمن محکوم کردن کشتار مردم غزه توسط‌ رژیم‌ غاصب‌ صهیونستی در مورد عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران شعب استان فارس اظهار

داشت: بانک مهر ایران شعب استان فارس در مدت ۳ سال گذشته تاکنون مقام نخست جذب منابع کشور را به خود اختصاص داده است.
وی خاطر نشان کرد: استقرار نخستین بازرس در حوزه مرکزی، و نیز کسب مقام چهارم بعد از تهران، اصفهان، و خراسان رضوی در جذب منابع قرض الحسنه و در این راستا با تلاش انجام شده در صدد کسب رتبه نخست کشوری هستیم.
وی تصریح کرد: افزایش 10 برابری جذب منابع، قرارداد بانکی با درمانگاه دندانپژشکی، اختصاص شهریه دانش آموزان از طریق کالا کارت، افزایش سقف کالا کارت به میزان ۱۵۰ میلیون تومان، راه‌اندازی بانکداری سبز یا بدون کاغذ برای نخستین بار در کشور از دیگر خدمات شعب استانی بانک مهر است.
معاون مدیر کل بانک مهر قرض الحسنه شعب استان فارس در ادامه این نشست بیان داشت: اختصاص 80 هزار فقره تسهیلات بانکی و نیز پیش بینی می شود برای کاهش مشکلات اقتصادی و رفاهی اقشار جامعه این رقم به 100 هزار فقره افزایش یابد.
مهدی رییسی افزود: ارائه تسهیلات 43 هزار میلیارد تومان و 112 هزار فقره افتتاح حساب جدید به صورت آنلاین و نیز افرادی که زیر 50 میلیون تومان حساب در این بانک افتتاح کنند مشمول دریافت وام می شوند، اختصاص 15 تا 20 میلیون تسهیلات بانکی به بیماران کم برخودار که نیاز به باطری در قلب دارند از دیگر فعالیت‌های بانک مهر شعب استان فارس در سال جاری است.
این مسئول ابراز داشت: بیماران نیازمندی که از سوی بیمارستان به بانک معرفی شوند تا سقف 30 میلیون تومان وام در قالب بیمه دریافت می کنند و نیز قرار داد بانکی با درمانگاه دندانپزشکی در قالب دریافت وام از جمله عملکرد این بانک مهر است.
گفتنی است، در پایان از ۳ نفر قهرمانان افتخار آفرینان استان فارس که در بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی هانگژو 2024 صاحب کسب مقام شدند به نامه‌های علی اکبر غریب شاهی، فاطمه امیر زادگان و سعیده جعفری، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

562152