مدیر شعب‌ بانک مهر‌ ایران در استان فارس خبر داد:

بانک مهر ایران از 3 تن از قهرمانان آسیایی استان فارس تجلیل کرد

مدیر‌شعب بانک مهر ایران در استان فارس‌ گفت: از‌3‌ تن از قهرمانانی که در مسابقات آسیایی و پارا آسیایی هانژگو صاحب مقام برتر‌ شدند، تجلیل شد.
تصویر بانک مهر ایران از 3 تن از قهرمانان آسیایی استان فارس تجلیل کرد

به گزارش سایت خبری پرسون،از فارس؛ مدیر شعب‌ بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس‌ گفت: طی‌ مراسمی از 3 تن از قهرمانان استان فارس که در‌ مسابقان آسیایی و‌ پارا آسیایی هانژگو صاحب مقام شدند، تجلیل به عمل آمد.

مدیر‌ شعب‌ بانک قرض الحسنه مهر ایران استان فارس‌ در حاشیه این‌ مراسم گفت: همزمان با شانزدهمین سالگرد تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران، از ورزشکاران و افتخارآفرینان ملی استان فارس در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو 2023 تجلیل با حضور مسئولان ارشد بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس، شماری از قهرمانان ورزشی استان فارس در مسابقات جهانی و با همراهی اصحاب رسانه برگزار شد.

بهزاد شمس الدینی حضور در جمع قهرمانان ملی را افتخاری بزرگ برشمرد و اظهار داشت: غیرت و شرف ایرانیان همواره زبانزد بوده است و در بزنگاه های تاریخ برگ های زرینی از حماسه آفرینی های ملت بزرگ ایران در عرصه های مختلف برجای مانده است.
وی‌ از تلاش قهرمانان ورزشی در راستای به اهتزاز درآوردن پرچم ایران اسلامی در مجامع جهانی قدردانی کرد و افزود: مجاهدت های ورزشکاران تنها به عرصه ورزش خلاصه نمی شود؛ بلکه ورزشکاران همواره طلایه دار فرهنگ رفیع و غنی پهلوانی بوده اند و با تاسی از مولای متقیان الگوی فاخری برای جامعه محسوب می شوند.

این مسئول حضور بانوان ورزشکاران با پوشش اسلامی را نشانه ولایتمداری و اعتقاد آنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: تلاش و افتخارآفرینی ورزشکاران زمینه ساز تقویت غرور ملی و نشاط اجتماعی می شود و دل میلیون ها ایرانی را در سراسر جهان شاد می کند.
مدیر شعب بانک مهر ایران استان فارس خاطر نشان کرد: همانطور که ورزشکاران در عرصه ملی و بین المللی افتخارات زیادی را برای ایران اسلامی کسب کرده اند، خدمتگزاران مردم در بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز می کوشند در عرصه های اقتصادی و اجتماعی به یاری جامعه آمده و با تلاشی جهادی و خستگی ناپذیر زمینه اعتلای ایران اسلامی را پدید آورند.

شمس الدینی با ارایه آمار و ارقامی از فعالیت های بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس گفت: در سال جاری هشتاد هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه با اعتبار 53 هزار میلیارد ریال در استان فارس پرداخت شده و پیش بینی می شود رکورد ارایه یکصد هزار تسهیلات بانکی تا پایان سال شکسته شود.

او با بیان اینکه تسهیلات بانکی قرض الحسنه با کارمزد اندک نقش موثری در گره گشایی از مشکلات مردم دارد، بیان داشت: بیش از یک چهارم از تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس بدون اخذ ضامن پرداخت شده است.
شمس الدینی از اتخاذ رویه اعتبار سنجی برای پرداخت تسهیلات بدون ضامن خبر داد و افزود: این راهکار برای اولین بار است که در شبکه بانکی کشور به مرحله اجرا در می آید.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس از ارایه 56 درصد از وام ها به صورت درخواست های آنلاین خبر داد و افزود: ارایه تسهیلات بدون مراجعه به شعبات یکی دیگر از دستاوردهای مهم بانک قرض الحسنه مهر ایران است که با بهره گیری از ظرفیت های شبکه مجازی صورت می پذیرد.

به گفته این مقام مسئول، در سال جاری 112 هزار افتتاح حساب جدید در بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس صورت پذیرفته که به صورت آنلاین بوده است که این امر نقش ارزنده ای در پاسداشت محیط زیست و مشتری مداری دارد.

شمس الدینی در بخش پایانی سخنانش از خبرنگاران به عنوان سفیران بانک قرض الحسنه مهر ایران یاد کرد و افزود: امیدواریم با هم افزایی یکدیگر به توانیم خدمات ارزنده‌ای را به مردم شریف ایران در استان پهناور فارس ارایه کنیم.

در پایان این مراسم مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس از حماسه آفرینی های علی اکبر غریب شاهی، قهرمان پارا وزنه برداری جهان و پارا آسیایی، سعیده جعفری، قهرمان مسابقات کبدی آسیایی و فاطمه امیرزادگانی، دونده طلایی پارا آسیایی استان فارس در مجامع جهانی تقدیر و لوح سپاس و تندیس سفیر قرض الحسنه به ایشان تقدیم شد.

572411