توزیع 880 لیتر سوخت در استان فارس

مدیر‌ عامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان فارس گقت: در مدت 8 ماهه سال جاری 880 لیتر سوخت در استان فارس‌ توزیع شده است.
تصویر توزیع 880 لیتر سوخت در استان فارس

به گزارش‌سایت خبری پرسون، از فارس؛ مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: در مدت ۸ ماهه سال جاری تاکنون ۸۸۰ لیتر بنزین به مصرف کنندگان استان فارس توزیع شده و این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد رشد داشته است.

اسدالله طاهری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مصرف ۱ میلیارد و ۵۶۰ لیتر نفت و گاز با رشد ۸ درصدی، ۳۰ میلیون لیتر نفت مازوت قابل استفاده ۹۸ درصدی کارخانجات سیمان و نیز مصرف ۲۴۰ میلیون لیتر نفت و گاز در ۴ نیروگاه شیراز جهرم و کازرون، استفاده ۴۳ میلیون لیتر مصرف سوخت هوایی با کاهش ۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته و ۷۲ میلیون تن مصرف گاز مایع با کاهش ۲۰ درصدی از جمله عملکرد سال جاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس است.

این مسئول بیان داشت: استفاده ۲۷ هزارو ۹۰۰ لیتر گاز مایع در تمامی ساکنان روستاها، هیئات مذهبی، مدارس شبانه روزی و نیز بر اساس اعلام دولت برخی از اصناف بدون پروانه کسب که نیازمند گاز مایع باشند می توانند به سامانه نفتی شاخص ثبت نام کرده و با نرخ دوم گاز مایع دریافت کنند.

طاهری در مورد کالای قاچاق مایع سوخت بیان داشت: در مدت ۶ ماهه سال جاری از هزارو ۱۰۰ پرونده کالای قاچاق سوخت ۲۵۰ پرونده به تعزیرات و ۸۵۰ پرونده دیگر به کمیته تخلفات ارسال شده است و نیز در ابتدای دولت سیزدهم تا کنون ۲۳ جایگاه سوخت در استان فارس
مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

این مسئول اضافه کرد: در ۶ ماهه اخیر سال جاری از سوی اداره کل استاندارد تمامی جایگاه‌ها سوخت مورد بازدید قرار گرفته است.

561988