زنجان

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان:

صنایع تبدیلی کشاورزی زنجان در جایگاه نخست نشست

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان از کسب رتبه نخست کشور در فرآوری محصولات و توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی خبر داد و گفت: میزان تولید سالانه این استان معادل ۳ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی است.

رئیس گروه فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد:

تلاش برای التیام زخم های چاپخانه‌های کرونا زده

رئیس گروه فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از پپگیری های در خصوص مرتفع کردن ضعف های صنعت چاپ استان خبر داد.

سرپرست آموزش‌وپرورش خرم‌دره:

سوادآموزان با خانواده می خوانند و می نویسند

سرپرست آموزش‌وپرورش خرم‌دره از برگزاری طرح‌ خواندن با خانواده در خرم‌دره خبر داد و گفت: طرح نهضت سوادآموزی با هدف تقویت و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی اجرا می شود.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان:

تعداد کتابخانه های متحرک به پنج مورد رسید

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان از ایجاد ۲ کتابرسان سیار جدید در شهرستان های ابهر و طارم و افزایش شمار کتابرسان های سیار به پنج مورد در استان خبر داد و گفت: این اقدام در راستای ارائه خدمات کتابخانه‌ای در روستاها انجام شد.

سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان؛

سردار حجازی تکیه گاهی قابل اتکا برای رزمندگان بود

جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پیام تسلیتی گفت: سردار حجازی استوانه‌ای قابل اتکا برای رزمندگان جبهه مقاومت در مبارزه با داعش و رژیم صهیونیستی، خصوصا در لبنان بود.
امام جمعه و استاندار زنجان:

سردار حجازی منبع غنی از خدماتی ارزشمند بود

امام جمعه و استاندار زنجان با بیان اینکه سردار حجازی جانشین سپاه نیروی قدس و منشاء خدمات ارزشمند بود، گفت: وی از فرماندهان دلیر و پرتلاش دوران دفاع مقدس بود.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد:

اعمال قانون بیش از ۱۲ هزار خودرو

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان از اعمال قانون برای ۱۲ هزار و ۵۶۳ دستگاه خودرو در استان زنجان خبر داد و گفت: این مهم به علت عدم توجه این رانندگان به محدودیتهای تردد در شرایط قرمز کرونایی بوده است.

رییس هیات شطرنج استان زنجان خبر داد:

تنور داغ شطرنج در مسابقات آنلاین

رییس هیات شطرنج استان زنجان، از برگزاری مسابقات رشته ورزشی شطرنج به صورت آنلاین خبر داد و گفت: این سبک برگزاری شطرنج با توجه به شیوع ویروس کرونا، لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی و تعطیلی فعالیت در باشگاه ها، صورت گرفته و منجر به داغ ماندن تنور رشته ورزشی شطرنج زنجان شده است.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه استان زنجان خبر داد:

رونمایی از نرم افزار جامع دفاع مقدس در کنگره 3535 شهید

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه استان زنجان از رونمایی نرم‌افزار جامع دفاع مقدس در کنگره ۳۵۳۵ شهید خبر داد و گفت: این نرم‌افزار برای نخستین بار در کشور ساخته شده است.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان:

ماه‌نشانی ها صدرنشین اجرای طرح" برق امید" شدند

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از میزان بالای مشارکت ماه‌نشانی‌ها در اجرای برق امید خبر داد و گفت: مردم این خطه با ۲۱ درصد، بالاترین مشارکت را در اجرا طرح گفته شده داشتند.

استاندار زنجان گفت: در حال حاضر تنها راه نجات از دام کرونا همکاری مردم و مسئولان استانی در اعمال محدودیت های ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و ترک رفتار احساسی است.
کرونا هنوز نیز به علت عادی انگاری شرایط از سوی خاطیان، بر آسمان شهر خودنمایی می‌کند و تعداد بالای درگیری به این بیماری و مرگ کرونایی را با تبی تند رقم می زند. به همین جهت کادر بهداشت و درمان، ماندگاری این شرایط را زمینه ساز غیرقابل کنترل شدن بحران می دانند.

فرماندار زنجان با بیان اینکه احتمال تعطیلی برخی صنوف از جمله گروه یک در این شهرستان وجود دارد و گفت: وضعیت کنونی شهرستان بحرانی است و ناگزیر به عملی کردن چنین تصمیمی شده ایم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان:

۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی به فعالان گردشگری پرداخت شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با بیان اینکه بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای گردشگری و صنایع‌دستی زنجان پرداخت شد، گفت: این مهم توسط بانک‌های عامل و برای جبران خسارت ناشی از شیوع کرونا در سال گذشته محقق شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

اولین جشنواره ادبی، هنری «بهار قرآن» برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بابیان اینکه نخستین جشنواره ادبی، هنری «بهار قرآن» در راه است، گفت: این جشنواره در قالب دو بخش ادبی کتاب، شعر و دلنوشته و داستان (فارسی و ترکی) و بخش هنری با موضوع فیلم کوتاه با موضوعات قرآن، عترت و رمضان برگزار خواهد شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

۱۰۳ فقره پرونده تخلف نانوایی تشکیل شد

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از تشکیل پرونده تخلف برای 103 نانوایی طی یک هزار و ۳۰۰ مورد بازرسی انجام شده در روزهای تعطیلات پایان سال گذشته و نوروز امسال، خبر داد.