زنجان

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از افزایش چهار برابری میزان وصول حقوق دولتی معادن طی سال گذشته نسبت به سال قبل از آن خبر داد.

معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد:

نقل رشادت غواصان دریادل زنجانی از زبان تئاتر

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری اولین جشنواره تئاتر خیابانی و صحنه‌ای خبر داد و گفت: این اقدام در راستای گرامی‌داشت ۳۵۳۵ شهید استان اجرا خواهد شد.

معاون سازمان آتش‌نشانی زنجان خبر داد:

خودروهای آتش‌نشانی با عمر مفید 5 سال اما قدمت 40 سال

معاون سازمان آتش‌نشانی زنجان از وجود ماشین‌آلات فرسوده در این سازمان که از سال ۶۰ خدمات رسانی کرده اند، خبر داد و گفت: این درحالی است که خودروهای آتش‌نشانی دارای عمر مفید 5 سال هستند.

فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد:

رشد 25 درصدی تردد خودروها در طوفان کرونا

فرماندهی انتظامی استان زنجان از افزایش ۲۵ درصدی تردد خودروها در محورهای استان در وضعیت کرونایی خبر داد و گفت: میزان تردد خودروها طی ۲۰ روز گذشته بالغ بر ۵۰ هزار خودرو شده درحالی که در سال قبل حدود ۴۰ هزار دستگاه بوده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان خبر داد:

احتمال ابتلای وخیم تر در ۱۰ تا ۱۵ درصد کرونایی‌های بهبود یافته

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان از ابتلای مجدد و وخیم تر ۱۰ تا ۱۵ درصد کرونایی‌ها بهبودیافته خبر داد و گفت: این موضوع به علت رفتار متفاوت ویروس است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان خبر داد:

بانک‌ها هم پای واحدهای تولیدی در تحقق شعار سال

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان با بیان اینکه بانک‌ها با ارائه تسهیلات حمایتی به حوزه صنعت از تولید حمایت می کنند، گفت: بانک‌ها در راستای حمایت از تولید و تحقق شعار سال هم پای واحدهای تولیدی هستند.

رییس هیات نجات غریق زنجان خبر داد:

آب تنی در سدها و رودخانه‌ها؛ در آغوش کشیدن مرگ

رییس هیات نجات غریق و غواصی استان زنجان به گرم شدن هوا و تعطیلی استخرها و از سوی دیگر استقبال از شنا اشاره کرد و گفت: علاقه‌مندان به شنا بدانند آب تنی در سدها، آبگیرها و رودخانه، استقبال از غرق شدگی و مرگ ناباورانه است.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در خانه ملت عنوان کرد:

لزوم برداشتن سنگ سر راه دوزندگان کفش هیدج

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با ایجاد دفتر صندوق کارآفرینی در شهر هیدج با دو روز کار در هفته موافقت شد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از نبود هیچ گزارشی مبنی بر وجود بیمارکرونایی در این مراکز خبر داد و گفت: اقدامات کنترلی مانع از حضور کرونا در مراکز بهزیستی شده است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان:

شیرینی‌های سنتی کام فضای مجازی را شیرین می کند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: دومین جشنواره مجازی پخت شیرینی خانگی ویژه ماه رمضان برگزار می شود.
رئیس انجمن خوشنویسان ابهر:

هشتمین همایش کتابت آیات وحی در راه است

رئیس انجمن خوشنویسان ابهر از برگزاری هشتمین دوره همایش کتابت قران کریم به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک در این شهرستان خبر داد.

یک کارشناس ارشد روان‌شناسی بالینی در زنجان مطرح کرد؛

باید و نبایدهای کمک به قرنطینه شدگان کرونایی

یک کارشناس ارشد روان‌شناسی بالینی در خصوص نحوه کمک به بیماران کرونایی در ایام قرنطینه توضیحاتی را ارئه می دهد.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان از بسط آزادی‌های مدنی، دینی و اخلاقی و داشتن دنیا و آخرت بهتر در صورت وجود انتخاب آگاهانه و مشارکت حداکثری خبر داد.
معاون نظام وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان:

سربازان قبل از اعزام تست کرونا می دهند/ خانواده ها نگران نباشند

معاون نظام وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه مشمولان نظام وظیفه قبل از اعزام برای اطمینان از مبتلا نبود به کرونا غربالگری می شوند، گفت: جای نگرانی در خانواده برای سلامت فرزند خود نیست.

فوق‌تخصص گوارش، کبد و کیسه صفرا در زنجان مطرح کرد؛

معده درد عصبی از کجا نشات می گیرد؟

فوق‌تخصص گوارش، کبد و کیسه صفرا گفت: نشانه‌های معده درد عصبی شامل نفخ معده، اسهال، تهوع، نفخ و به تاخیر افتادن خالی شدن معده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

پیشرفت فیزیکی مسکن محرومین ۸۳ درصد است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از پیشرفت فیزیکی 83 درصدی مسکن محرومین در زنجان خبر داد و گفت: کمک های بلاعوض و اعطای تسهیلات در این خصوص صورت گرفته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان از نبود دوگانگی در اعمال محدودیتهای کرونایی و خبر داد و گفت: تکلیف براساس رنگ‌بندی تعیین‌ شده کاملا مشخص است لذا در نواحی قرمز، تنها گروه شغلی یک می تواند به فعالیت بپردازند.

محمدی؛ بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده و اسپانسر کارهای سینمایی و تلویزیون:

اهمیت دادن به سینمای گیشه باعث پیدا شدن کارگردانان غیرهنری شده است

دغدغه های بنده در مورد کارگردانی این است که اهمیت دادن به سینمای گیشه باعث پیدا شدن کارگردانان غیرهنری شده است و همین موضوع باعث ساخت کارهای سینمایی و تلویزیونی کم بیننده شده است و این موضوع موجب شده تا بیننده ها به سمت شبکه های خارجی گرایش پیدا کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد:

تسهیلات کرونایی؛ ناجی شغل 11 هزار شاغل

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از ماندگاری 11هزار شغل زنجانی به واسطه پرداخت تسهیلات کرونایی خبر داد.

موضوع خرید نردبان آتش نشانی از سال های گذشته تاکنون مورد تاکید مسؤولان بوده است، این در حالی است که این مشکل مرتفع نشده و این تاخیر آنقدر به طول انجامید که اکنون باید برای تهیه یک خودروی نردبان بالغ بر 50 میلیارد تومان هزینه کرد.

فرمانده انتظامی ابهر:

محموله ۱۰ تنی چوب قاچاق کشف شد

فرمانده انتظامی ابهر گفت: یک محموله ۱۰ تنی چوب قاچاق از یک دستگاه کامیون در شهرستان ابهر کشف شد.