سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان؛

سردار حجازی تکیه گاهی قابل اتکا برای رزمندگان بود

جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پیام تسلیتی گفت: سردار حجازی استوانه‌ای قابل اتکا برای رزمندگان جبهه مقاومت در مبارزه با داعش و رژیم صهیونیستی، خصوصا در لبنان بود.
تصویر سردار حجازی تکیه گاهی قابل اتکا برای رزمندگان بود

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، در این پیام تسلیت که روز سه شنبه آمده است: خبر عروج سردار حجازی جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موجب تاثر و تالم همه دوستان انقلاب و دلدادگان امام و رهبری شد.

در این پیام تصریح شده است: آن مجاهد بصیر و سردار ولایتمدار که از یادگاران دوران دفاع مقدس بود پس از پایان جنگ نیز در مسوؤلیت‌های بسیج، سپاه و ستاد کل نیروهای مسلح اقدامات و خدمات ارزشمندی برای تامین امنیت، جذب و پرورش جوانان مومن و انقلابی و ارتقای توانمندی‌های لجستیک و صنعت دفاعی انجام داد.

در این پیام تاکید شده است: این فرمانده دقیق، مخلص و با ایمان، پس از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز همچون یاوری امین و خستگی‌ناپذیر برای فرماندهی نیروی قدس سپاه، عزم خود را در جهت یاری‌بخشی به جبهه مقاومت اسلامی به کار گرفت.

روابط عمومی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، فقدان این سردار وارسته و عاشق جهاد و شهادت را محضر رهبر حکیم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده مکرم آن مرحوم، فرماندهان، مسئولان و همرزمانش در بسیج، سپاه، نیروی قدس و رزمندگان جبهه مقاومت و آحاد ملت شریف ایران تسلیت گفته و برای آن مرحوم علو درجات و همنشینی با یاران شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارد.

سردار سید محمد حسین زاده حجازی پس از سال‌ها مجاهدت و تلاشهای خستگی ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی شامگاه یکشنبه بر اثر عوارض شیمیایی بر جای مانده از دوران دفاع مقدس و عارضه قلبی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.

منبع: ایرنا

283607