زنجان

فرماندار زنجان با بیان اینکه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی دچار روزمرگی شده‌اند گفت: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی علاوه بر ارتقای دانش باید برای تحقق برنامه‌های خود منابع و جایگاهی را تعریف و در جهت تحقق آن تلاش کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان از روز بدون فوتی کرونایی در این استان پس از گذشت مدت‌ها خبر داد و گفت: شمار فوتی کرونایی‌ها از زمان شیوع کرونا تاکنون به رقم یک‌هزار و ۴۳۳ رسیده است.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در گفت‌وگو با پرسون خبر داد:

کشف 399 کیلوگرم انواع مواد مخدر /رشد 7 درصدی کشفیات مواد مخدر

مواد مخدر، از مسائل مهم و جدی در سطح بین‌المللی است که از جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فیزیولوژیک بدان توجه می‌شود. در ایران به دلیل همجواری با کشورهای تولیدکننده این مواد، مسئله مواد مخدر ابعاد گسترده‌تری دارد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

واکسیناسیون سالمندان 70 ساله شروع شد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال از امروز شنبه یکم خردادماه در استان زنجان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

رییس کل دادگستری استان زنجان تاکید کرد:

لزوم نگاهی حمایتی و دور از مانع تراشی به تولید

رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه نگاه به تولید، باید حمایتی و به دور از مانع تراشی باشد گفت: حمایت همه جانبه از تولید، صنعت و سرمایه‌گذار، باید مورد توجه و اهتمام همه مسوولان باشد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان:

وزش باد افسارگسیخته‌تر می‌شود

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان، از وزش نسبتا شدید باد طی بعدازظهر امروز /شنبه یکم خرداد / خبر داد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

جوجه‌ریزی واحدهای تولید مرغ گوشتی 21 درصد افزایش یافت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از رشد 21 درصدی جوجه‌ریزی واحدهای تولید مرغ گوشتی در استان خبر داد و گفت: در دو ماهه گذشته از سال‌جاری یک میلیون و ۵۳۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی انجام شده است.

محمدی از خداحافظی میثم نصیری آزادکار پیشین تیم ملی از دنیای کشتی خبر داد و گفت: این کشتی‌گیر سابقه حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو را نیز دارد.

یک روان درمانگر از زنجان مطرح کرد:

چگونگی کمک به داغداران کرونا

یک روان درمانگر از اهمیت بالای طی شدن روند سوگ برای افراد سوگوار خبر داد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان خبر داد:

اعلام اسامی شرکت‌کنندگان در مسابقات انتخابی تیم ملی فیتنس چلنج

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان از مشخص شدن ورزشکاران اعزامی به مسابقات انتخابی تیم ملی در جلسه بازبینی فیتنس چلنج انتخابی استان زنجان، خبر داد.

مسئول شبکه فراهم‌آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی:

جوان 18 ساله زنجانی زندگی بخشید

مسئول شبکه فراهم‌آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از اهدای کلیه‌ها، کبد و قلب جوان ۱۸ ساله زنجانی به افراد نیازمند خبر داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان:

۲۷ اثر تاریخی تعیین حریم شدند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از تعیین حریم ۲۷ اثر تاریخی در این استان طی سال گذشته با هدف پیشگیری از تعدی‌های عمدی و سهوی افراد به آنها خبر داد.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان از اختصاص 1.5 میلیارد تومان به موزه دفاع مقدس از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری زنجان طی سال گذشته خبر داد و گفت: این رقم در سال جاری به 3 میلیارد تومان افزایش یافته است.

رئیس اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری طارم تاکید کرد:

۲۰ هکتار از مراتع، زخمی نبود ملاحظات مردمی

رئیس اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری طارم از به آتش کشیده شدن 20 هکتار از مراتع طارم طی دو مورد آتش‌سوزی در دو منطقه از این شهرستان خبر داد.

در قالب طرح ملی مسکن زنجان محقق شد؛

اخذ ۱۱۵ قطعه زمین برای ۱۰۸۰ واحد مسکونی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از دریافت ۱۱۵ قطعه زمین برای تامین ۱۰۸۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان خبر داد.