معاون اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد:

ادامه ثبت‌نام رقابت‌های قرآنی تا ۱۳ خرداد

معاون فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از ادامه ثبت‌نام در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه تا ۱۳ خرداد خبر داد.

تصویر ادامه ثبت‌نام رقابت‌های قرآنی تا ۱۳ خرداد

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، حجت‌الاسلام سیدموسی موسوی با بیان اینکه تاکنون ۲۹۷ نفر از استان زنجان برای حضور در این رقابت‌ها در سامانه نام‌نویسی کردند، افزود: بیشترین ثبت‌نام‌کنندگان با ۱۱۸ نفر مربوط به شهرستان خدابنده است.

وی ادامه داد: افزایش کمیت و استقبال مناسب و بالا از این مسابقات و تعداد ثبت‌نام بیشتر در آن خود یک عامل مهم در افزایش کیفیت مسابقات خواهد بود.

این مسئول با اشاره به اینکه ثبت‌نام در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه از فقط از طریق سایت www.quraniran.ir امکان‌پذیر است، اظهار داشت: افراد بالای ۱۸ سال تنها تا ۱۳ خردادماه جاری فرصت دارند در این سامانه مسابقات ثبت‌نام کنند و این مهلت تمدید نخواهد شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، تفسیر عمومی، همخوانی و همسرایی قرآن کریم برگزار می‌شود و همه شرکت‌کنندگان در کلیه رشته‌ها می‌توانند در رشته تفسیر نیز شرکت کنند.

موسوی افزود: این مسابقات معتبرترین مسابقات قرآنی در سطح کشور است که در سه سطح مقدماتی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

290399