رییس دانشکده‌ بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان خبر داد:

فعالیت چهار مرکز تجمعی برای واکسیناسیون کرونا گروه‌های هدف

رییس دانشکده‌ بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان از فعال بودن چهار مرکز تجمعی شهر زنجان برای واکسیناسیون گروه‌های هدف به صورت حضوری و خودرویی خبر داد.
تصویر فعالیت چهار مرکز تجمعی برای واکسیناسیون کرونا گروه‌های هدف

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، محمدرضا مهراسبی افزود: مراکز بهداشتی، آماده‌ ارائه خدمات به مراجعان در شهرها و روستاها هستند و نیازی به حضور روستائیان در شهرها نیست و می‌توانند در مراکز بهداشتی روستای خود واکسینه شوند.

این مسوول ادامه داد: سهمیه‌ افراد بالای ۷۵ سال که مشمول طرح واکسیناسیون هستند هم محفوظ است و در اسرع وقت با ثبت‌نام در سامانه‌ سیب و پس از دریافت پیامک می‌توانند به مراکز درمانی مراجعه کنند.

به گفته مهراسبی در زمان حاضر استقبال گروه‌های هدف از تزریق واکسیناسیون خوب بوده و با توجه به افزایش مراکز تجمیعی افراد می‌توانند نسبت به این امر مهم اقدام کنند تا در برابر بیماری ایمنی یابند.

وی خاطرنشان کرد: مرکز خودرویی و غیرخودرویی پردیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان واقع در گاوازنگ از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۸ عصر فعال است و گروه‌های هدف در صورت تمایل می‌توانند بدون اتلاف وقت به این ۲ مرکز مراجعه کنند.

وی یادآوری کرد: واکسیناسیون افراد بالای ۶۵ سال نیز در زنجان بصورت غیررسمی آغاز شده است که این گروه نیز پس طی فرآیندها واکسینه می‌شوند.

رییس دانشکده‌ بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان اظهار داشت: همکاری خوب شهروندان زنجانی به ویژه سالمندان نقش بسزایی در کاهش مرگ و میرهای کرونایی دارد که به این موضوع مهم باید توجه داشت.

منبع: ایرنا

290358