زنجان

فرماندار شهرستان زنجان:

۲ شکایت مکتوب از انتخابات دریافت شد

فرماندار شهرستان زنجان گفت: در مجموع دو مورد شکایت در مورد انتخابات واصل شده است که در جلسه با هیأت نظارت مجموعا شکایات مکتوب مورد بررسی قرار می‌گیرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه واکسن کرونای افرادی که برای تزریق مراجعه نکردند، محفوظ است، گفت: صد درصد واکسن‌های افرادی که بنا به دلایلی برای تزریق واکسن به مراکز تجمعی واکسیناسیون مراجعه نکردند، موجود است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان اعلام کرد:

تخصیص اعتبار کاهش آسیب به ۲۵ مرکز محلات حاشیه‌نشین

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با بیان اینکه ۵۰ مرکز فرهنگی اجتماعی محلات حاشیه‌نشین طی ۲ سال گذشته تجهیز شده‌اند گفت: در سال جاری در ۲۵ مرکز دیگر نیز این مهم انجام خواهد شد.

سرپرست گروه پیش‌بینی و پیش‌آگاهی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: چورزق از توابع شهرستان طارم با دمای ۴۲+ درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین نقطه استان طی ۲۴ ساعت گذشته به ثبت رسید.

دبیر هیات قایقرانی استان زنجان:

سه قایقران شاخص عازم اردوی تیم ملی روئینگ شدند

دبیر هیات قایقرانی استان زنجان، از دعوت سه قایقران مستعد و شاخص این استان از سوی فدراسیون این رشته ورزشی به اردوی انتخابی و آمادگی تیم ملی روئینگ، خبر داد.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان زنجان تاکید کرد:

تسهیلات بخشودگی جرایم ضرورتی برای کارفرمایان

مدیرکل تامین‌ اجتماعی استان زنجان از لزوم استفاده کارفرمایان از تسهیلات بخشودگی جرایم خبر داد و گفت: کارفرمایان کارگاه‌های فعال تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی و اصناف از تسهیلات بخشودگی جرایم استفاده کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان:

خدمت سربازی جزو سوابق بیمه‌ای منظور می‌شود/ افزایش درگاه‌های بانکی برای تسهیل واریز حق‌بیمه

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان زنجان از منظور شدن خدمت سربازی جزو سوابق بیمه‌ای اعضای صندوق خبر داد.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان:

رفع تصرف اراضی، رشد ۱۱۰ درصدی یافت

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه در رفع تصرف اراضی رشد ۱۱۰ درصدی داشته‌‌ایم گفت: در راستای احیای حقوق عامه با قدرت عمل می‌کنیم.

رئیس اداره تربیتی و تحصیلی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان خبر داد:

گرایش بالای دانش‌آموزان به رشته تجربی به عشق پزشکی

رئیس اداره تربیتی و تحصیلی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان از اصرار دانش‌آموزان و اولیا به تحصیل در رشته تجربی خبر داد.

استاندار زنجان با بیان اینکه تا ۲ ماه آینده ۸۰ معدن به تعداد معادن استان زنجان افزوده می‌شود، گفت: ۳۰۰ عرصه معدنی بدون تخریب محیط‌زیست به پهنه‌های معدنی اضافه خواهد شد.

تولید با افزایش ۲۰ برابری پرداخت تسهیلات رونق گرفت چراکه میزان تسهیلات پرداختی طرح رونق تولید در استان زنجان در سال ۹۵، بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان بود که این رقم در سال گذشته با افزایش حدود ۲۰ برابری به بیش از ۲ هزار میلیارد تومان رسید.

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان با بیان اینکه زنجانی‌ها از مراکز فاقد ترازوهای برچسب صحت عملکرد خرید نکنند، گفت: شهروندان زنجانی به منظور اطمینان از صحت عملکرد وسایل توزین هنگام خرید، به برچسب صحت عملکرد الصاق شده بر روی ترازوها توجه کرده و از مراجعه به مراکزی با ترازوهای فاقد این برچسب خودداری کنند.