مدیرعامل شرکت بورس منطقه‌ای زنجان اعلام کرد:

تعادل خرید و فروش بازار سرمایه

مدیرعامل شرکت بورس منطقه‌ای زنجان از اختصاص ۵۰ درصد معاملات هفته گذشته به خرید و ۵۰ درصد نیز به فروش سهام، خبر داد.

تصویر تعادل خرید و فروش بازار سرمایه

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، اصغر نجفی با اشاره به معاملات منتهی به ۲ تیرماه، اظهار کرد: در این مدت ۱۰۹ میلیون و ۴۳۷ هزار و ۶۹۸ سهم و حق تقدم سهام در بورس منطقه زنجان داد و ستد شد.

وی افزود: مجموع ارزش معاملات هفته گذشته بورس منطقه زنجان بیش از ۷۵۴ میلیارد و ۴۷ میلیون و ۱۴۶ هزار ریال بود که ۲۳ درصد نسبت به هفته ماقبل، رشد داشت.

این مسئول در رابطه با ارزش معاملات انجام شده، ادامه داد: سهام خریداری‌ شده در این مدت بیش از ۳۵۷ میلیارد و ۳۱۱ میلیون و ۲۱۸ هزار ریال و ارزش سهام فروخته‌ شده نیز بیش از ۳۷۸ میلیارد و ۷۳۵ میلیون و ۹۲۸ هزار ریال است.

مدیرعامل بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: این معاملات توسط ۲۳ کارگزار دارای استیشن معاملاتی (ایستگاه یا هسته مرکزی معاملات) بورس منطقه‌ای زنجان انجام شده است.

نجفی، از برابر بودن میزان خرید و فروش سهام در بورس منطقه زنجان طی هفته گذشته خبر داد و یادآور شد: ۵۰ درصد معاملات هفته گذشته به خرید و ۵۰ درصد نیز به فروش سهام، اختصاص یافت.

وی با اشاره به معاملات بورس منطقه زنجان در هفته ماقبل (۲۲ تا ۲۶ خرداد)، خاطرنشان کرد: در این مدت ۹۹ میلیون و ۶۶۴ هزار و ۵۱۰ سهم و حق تقدم سهام در مجموع به ارزش بیش از ۶۱۱ میلیارد و ۳۳۱ میلیون و ۲۷۱ هزار ریال در این منطقه، داد و ستد شده بود.

منبع: ایسنا

308990