برای نخستین بار در زنجان؛

کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید پاییز 1400 برگزار می‌شود

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت: کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و توان موجود پاییز امسال برگزار خواهد شد.

تصویر کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید پاییز 1400 برگزار می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، سرهنگ سید شمس الدین موسوی، افزود: کمیته های مختلفی به منظور هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن این کنگره ملی در زنجان شکل گرفته است و از آنها انتظار می‌رود در این راستا تلاش و فعالیت بیشتری داشته باشند و کم‌کاری قابل قبول نیست.

وی با تاکید بر اینکه علاوه بر کمیته‌ها، تمامی اقشار و مسوؤلان نیز باید برای هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان تلاش کرده و برنامه‌های قابل قبولی را ارایه دهند، اظهار داشت: طی سال‌های گذشته در اکثر استان‌های ایران این کنگره ملی برگزار شده است اما این نخستین بار است که در زنجان برگزار می‌‌شود.

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت: مقام معظم رهبری، اشراف کامل به موضوع کنگره ملی شهدا دارند و باید تلاش کنیم در این خصوص بهترین عملکرد و گزارش به ایشان ارایه شود.

موسوی با بیان اینکه در رابطه با برگزاری این کنگره ملی شهدا در زنجان باید از فضاهای عمومی و مجازی به نحو مطلوب و مناسب بهره گرفت، تصریح کرد: همه‌ باید سعی و تلاش کنیم در مدت زمان کوتاه باقی مانده اطلاع‌رسانی در فضای مجازی و حقیقی داشته باشیم تا برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این کنگره ملی، مفیدتر باشد.

وی بر به کارگیری ظرفیت فضای شهر به منظور معرفی شهدا و این کنگره ملی، تاکید کرد و اظهار داشت: در فضای شهری می‌توان با نصب پرچم، بنر و بیلبوردها برای هرچه بهتر برگزار شدن کنگره ۳۵۳۵ شهید استان فرهنگ‌سازی کرد.

موسوی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس قبل از اجلاسیه، تصریح کرد: هیات‌ها و مساجد، محل مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده و مداحان نیز به عنوان مبلغان هدایتگر این مسیر هستند.

وی با اشاره به اینکه کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان به صورت مستقیم و زنده از شبکه‌های صدا وسیما پخش خواهد شد، افزود: همه نهادها، مسوؤلان، کمیته ها، دبیرخانه‌ها و هرکسی که می‌تواند در این امر بسیار مهم و اثرگذار کمک کند باید پای کار بیاید.

معاون اجرایی سپاه استان با بیان اینکه هماهنگی های لازم با صدا و سیما در رابطه با برگزاری این کنگره ملی صورت گرفته است، گفت: خبرگزاری ها، روزنامه‌ها و نشریات هم باید برای هرچه بهتر برگزار شدن کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان کمک کرده و همت راسخ داشته باشند و اتحادیه‌ها، اصناف، تاکسیرانی‌ها بهترین مکان برای تبلیغ و ترویج کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان هستند.

موسوی با اشاره به اینکه ساخت کلیپ و مستند درباره‌ زندگینامه شهدا برای زمینه‌سازی برگزاری کنگره در فضای مجازی بسیار حائز اهمیت است، افزود: شهرداری زنجان تمامی تابلوهای فرهنگی موجود در سطح شهر را در اختیار کنگره قرار داده است.

منبع: ایرنا

309267