سرپرست اداره‌ کل غله و خدمات بازرگانی زنجان خبر داد:

توزیع ۱۴۰۰ تن کالای اساسی در سطح استان

سرپرست اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از توزیع حدود ۱۴۰۰ تن کالای اساسی در استان و بیش از ۱۰ تن آرد در واحدهای نانوایی در خرداد ماه امسال خبر داد.

تصویر توزیع ۱۴۰۰ تن کالای اساسی در سطح استان

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، ولی‌الله زمانی، در رابطه با توزیع آرد در واحدهای نانوایی استان، اظهار کرد: بیش از ۱۰ هزار تن آرد در بین ۱۶۰۰ واحدهای نانوایی نوع یک و دو استان در خرداد ماه سال‌جاری توزیع شد.

وی در رابطه با میزان توزیع آرد به تفکیک واحدهای نانوایی نوع یک و دو، افزود: بیش از ۶۵۰۰ تن آرد در بین واحدهای نانوایی نوع یک استان و بیش از ۲۸۰۰ تن آرد نیز در بین واحدهای نانوایی نیمه‌ دولتی نوع دو استان توزیع شده است.

این مسئول با بیان اینکه مقدار ذکر شده از طریق سامانه‌های موجود خریداری و توسط شرکت‌های حمل و نقل به واحدهای نانوایی تحویل داده شده است، تصریح کرد: نانوایان نیازی به مراجعه حضوری برای خرید آرد ندارند و می‌توانند از طریق خدمات غیرحضوری آردهای خود را خریداری کنند.

سرپرست اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان در رابطه با توزیع کالاهای اساسی در استان، گفت: در خردادماه امسال در راستای تنظیم بازار در حدود ۱۴۰۰ تن کالای اساسی در سطح استان توزیع شده است.

زمانی با بیان اینکه ذخایر موجود در انبارهای اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در حد قابل قبول است، خاطرنشان کرد: از ۱۴۰۰ تن کالای اساسی، بیش از ۹۰۰ تن شکر خانوار و صنف و بیش از ۵۰۰ تن برنج در راستای اجرای سیاست‌های شرکت بازرگانی دولتی ایران و ستاد تنظیم بازار استان در سطح استان زنجان و برای ایجاد تعادل در بازار توزیع شده است.

منبع: ایسنا

309213