زنجان

سرپرست گروه پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان:

وزش باد نسبتا شدید در پیش است

سرپرست گروه پیش‌بینی و پیش‌آگاهی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان از وزش باد نسبتا شدید در زنجان طی امروز و فردا در ساعات بعدازظهر، خبر داد.

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان:

تصادفات منجر به فوت ۳۲ درصد کاهش یافت

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از کاهش 32 درصدی تصادفات منجر به فوت طی سه ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

رئیس اتحادیه صنف تعویض‌ روغنی‌های زنجان خبر داد:

بازار سیاه روغن موتور؛ رهاورد نبود نظارت و مدیریت

رئیس اتحادیه صنف تعویض‌ روغنی‌های زنجان با بیان اینکه گرانی بیش از حد و ایجاد بازار سیاه روغن موتور سبب شده تا کاسبی ما به شدت کساد شود گفت: گاهی حتی 4 یا 5 روز متوالی مشتری نداریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

بیش از ۳۰۰۰ مورد حادثه آب ثبت شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: بیش از ۳۰۰۰ حادثه آب توسط این شرکت در شهرهای استان زنجان در سه ماهه نخست امسال رفع شده است.

مسؤول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان:

بیمار مرگ مغزی به چهار بیمار زندگی بخشید

مسؤول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان با بیان اینکه بیمار مرگ مغزی با اهدا قلب و کلیه‌ها و کبد چهار هموطن را از مرگ حتمی نجات پیدا کرد گفت: با این اقدام هفتمین اهدای عضو استان را در سال جاری به ثبت رساند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان خبر داد:

راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون در اتاق بازرگانی

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، با بیان اینکه یک مرکز واکسیناسیون عمومی از سوی این اتاق تجهیز شد، گفت: این مرکز در روزهای آینده با رسیدن واکسن، کار خود را آغاز می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان:

طرح ملی نذر آب ۴ آغاز شد

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با اشاره به اجرای طرح ملی نذر آب 4 گفت: تابستان امسال هلال‌احمر زنجان به عنوان استان معین شهرستان نهبندان در خراسان‌جنوبی در قالب طرح ملی نذر آب ۴ و توریع بسته‌های معیشتی اقدام خواهد کرد.

مدیرکل هواشناسی استان:

هوای زنجان خنک می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای استان زنجان طی چند روز آینده خنک خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان:

پای گردشگران به بزرگ‌ترین معدن فعال سرب و روی خاورمیانه باز می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان از انجام برنامه‌ریزی برای پذیرش گردشگر در فضاهای اقامتی معدن سرب و روی انگوران به‌ عنوان بزرگ‌ترین معدن فعال سرب و روی خاورمیانه خبر داد.

مدیر بهزیستی شهرستان زنجان از افتتاح ششمین سامانه خدمات بانکی برای نابینایان به منظور خدمات رسانی به این گروه در بانک مسکن خبر داد و گفت: این مهم در راستای دسترسی به خدمات مورد نیاز انجام گرفته است.

بازار به حال خود رها شده است؛

موج‌سواری گرانفروشی و کالای تقلبی در زنجان

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان زنجان گفت: در روزهای پایانی دولت گرانفروشی و کالای تقلبی در بازار زنجان افزایش یافته و در واقع بازار زنجان به حال خود رها شده است.