زنجان

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان خبر داد:

تخصیص 67 درصد معاملات بورس به خرید سهام

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان از اختصاص 67 درصد معاملات این منطقه در هفته گذشته به خرید و 33 درصد به فروش سهام خبر داد.

مسئول شبکه فراهم‌آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

هشتمین مورد اهداء عضو زنجان با ایثار خانواده سلطانی رقم خورد

مسئول شبکه فراهم‌آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه نوجوان طارمی فرشته نجات شد گفت: هشتمین مورد اهداء عضو زنجان با ایثار خانواده سلطانی رقم خورد.

استاندار زنجان با اشاره به انتخاب ایجرود به عنوان یکی از ۳۱ شهرستان کمتر توسعه‌ یافته کشور برای اجرای برنامه توسعه پایدار اقتصادی، گفت: تخصیص اعتبارات برای ایجرود به صورت ۱۰۰ درصدی است.

اجرای پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین جزء مصوبات دولت یازدهم در سفر استانی حسن روحانی به استان زنجان در سال 93 بود؛ در طول این سفر رئیس جمهور در جمع مردم زنجان اعلام کرد که پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان - قزوین در عرض دو سال به بهره‌برداری خواهد رسید ولی در کمال ناباوری بعد از گذشت هفت سال افتتاح این پروژه شکل واقعیت به خود نگرفته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان خبر داد:

بازنشر اطلاعات غلط در زمینه عوارض واکسن؛ تهدید کننده سلامت جامعه

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: دادن اطلاعات غلط در خصوص عوارض واکسن، سلامت جامعه را تهدید می‌کند.

معاون سپاه استان زنجان:

موضوع حجاب فقط مختص بانوان نیست

معاون سپاه استان زنجان گفت: موضوع حجاب فقط مختص بانوان نیست نیز می‌بایست دستگاه‌های فرهنگی در موضوع حجاب و عفاف بیشتر پای کار بیایند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

شرکت راشا کاسپین از پساب تصفیه شده برخوردار شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از برخورداری شرکت راشا کاسپین زنجان از پساب تصفیه شده در تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان خبر داد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

۲۹ هزار خانوار؛ زیر چتر حمایتی بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه در زمان حاضر ۲۹ هزار خانواده شامل ۸۹ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی و ۱۵ هزار و ۳۱۹ نفر مستمری‌ بگیر هستند گفت: بقیه مددجویان نیز به روش‌های مختلف از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند.

دبیر و مسوول دبیرخانه جشنواره استانی سلامت و رسانه خبر داد:

نخستین جشنواره سلامت و رسانه در زنجان مرداد برگزار می‌شود

دبیر و مسوول دبیرخانه جشنواره استانی سلامت و رسانه از برگزاری جشنواره سلامت و رسانه در زنجان طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته با هدف زمینه‌سازی تقویت و توسعه تعامل برای ارتقای سطح سلامت مردم و اجتماعی‌سازی سلامت طی مرداد امسال خبر داد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان خبر داد:

کشف بیش از ۴ هزار بطری نوشابه انرژی زا قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف تعداد ۴ هزار و ۸۰۰ بطری نوشابه انرژی زا قاچاق از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان خبر داد.

معاون میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان از اتمام مرمت و خواناسازی دیوار تاریخی قلعه سانسیز در شهرستان طارم خبر داد.