از ابتدای تیرماه امسال؛

ورود بیش از۱۰ هزار تن کالای اساسی از بندر امام به زنجان

مدیرکل راهداری زنجان از ورود بیش از۱۰ هزار تن کالای اساسی از بندر امام خمینی به استان زنجان از ابتدای تیرماه امسال توسط ۵۰۰ دستگاه از ناوگان حمل و نقل باری خبر داد.
تصویر ورود بیش از۱۰ هزار تن کالای اساسی از بندر امام به زنجان

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، علی اکبری مدیرکل راهداری زنجان گفت: از ابتدای تیرماه امسال تاکنون بیش از ۱۰ هزار تن کالای اساسی از بندر امام خمینی(ره) به استان زنجان وارد شده است.

او افزود: پنج هزار و۲۰۰ دستگاه انواع وسیله نقلیه سبک و سنگین، ۸ هزار و۵۰۰ راننده حرفه‌ای و ۸۴ شرکت و موسسه حمل و نقلی در استان زنجان فعال هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر تخلیه بنادر از کالا‌های دپو شده به ویژه کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی مورد نیاز دامداران ضروری است، شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان موظفند با استفاده از تمام ظرفیت خود نسبت به اعزام کامیون‌های تحت پوشش به مقصد بندر امام (ره) اقدام کنند.

علی اکبری ادامه داد: با توجه به جلسات متعددی که طی روز‌های اخیر با تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل کالای استان زنجان داشتیم، انتظار می‌رود روند جابه‌جایی و حمل کالا‌های اساسی مربوط به استان زنجان از پایانه بار بندر امام (ره) سرعت گیرد.

او گفت: به منظور تسریع در روند حمل کالا‌های اساسی به استان زنجان اولین گروه ماشین آلات اداره کل راهداری شامل ۹ دستگاه کمپرسی ۱۰ چرخ و ۲دستگاه تریلی با ظرفیت ۳۰ تن به بندرامام خمینی (ره) اعزام شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

323435