زنجان

رئیس کمیته کودک و نوجوان کنگره شهدای استان خبر داد:

آماده شدن قطعه «شهر عشق» برای کنگره شهدای زنجان

رئیس کمیته کودک و نوجوان کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان با بیان اینکه قطعه‌ای به نام «شهر عشق» برای موسیقی و آرم کنگره تولید می‌شود گفت: این قطعه در مرحله اولیه آماده‌سازی است.

کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان:

آسمان زنجان بارانی می‌شود

کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی روزهای پنجشنبه و جمعه /۲۴ و ۲۵ تیر ماه جاری/ هوای این استان با بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق، مواجه خواهد شد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد:

تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره ملی تعاونی‌های برتر

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره ملی تعاونی‌های برتر تا ۲۷ تیرماه خبر داد.
مدیرگروه برنامه‌ریزی سازمان مدیریت پسماند شهرداری زنجان:

کرونا باعث افزایش تولید پسماند پلاستیک شد

مدیرگروه برنامه‌ریزی سازمان مدیریت پسماند شهرداری زنجان با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا، ممنوعیت استفاده از پلاستیک در جهان را به تعویق انداخت گفت: این موضوع سبب افزایش تولید پسماند پلاستیک شد.

جهت دریافت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی؛

معرفی ۵۳۰ متقاضی ساخت مسکن در زنجان به بانک‌های عامل

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از معرفی۵۳۰ متقاضی ساخت مسکن روستایی جهت دریافت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی با کارمزد پنج درصد به هفت بانک عامل در استان خبر داد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه ۳۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی استان زنجان افتتاح شد گفت: این تعداد واحد مسکونی طی هفته بهزیستی به مددجویان واگذار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

مدارس همدل حائز رتبه برتر کشوری شد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از کسب رتبه برتر کشوری استان زنجان در مدارس همدل خبر داد و گفت: ۳۸۱ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد به صورت رایگان در مدارس همدل استان زنجان مشغول به تحصیل هستند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

11 مرکز تجمیعی واکسن کرونا راه‌اندازی شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان از اختصاص 11 مرکز تجمیعی در شهر زنجان برای واکسیناسیون خبر داد.

با موضوع بررسی آخرین قوانین، بخشنامه ها و دستورالعمل‌های معدنی؛

وبینار تخصصی معادن در زنجان برگزار می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: وبینار تخصصی معادن و صنایع معدنی با موضوع بررسی آخرین قوانین، بخشنامه ها و دستورالعمل‌های معدنی در زنجان برگزار می‌شود.
با هدف جذب و ماندگاری بیشتر گردشگران؛

معابر تاریخی شهرستان سلطانیه بهسازی می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سلطانیه، گفت: معابر اماکن تاریخی در قالب اجرای طرح پیاده‌روسازی با هدف جذب و ماندگاری بیشتر گردشگران در این شهرستان بهسازی می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان مطرح کرد:

عفاف؛ مبنای روابط زن و مرد در فرهنگ اسلامی

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با بیان اینکه عفاف به عنوان یک خصلت انسانی مبنای روابط زن و مرد در فرهنگ اسلامی است گفت: حجاب و و پوشش نیز در راستای حفظ و رشد این خصلت است.

مسئول هماهنگی و ارتباطات استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان از تمدید مهلت ثبت‌نام ازدواج دانشجویی تا پایان شهریورماه امسال خبر داد.