مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

آزمون آموزشیاران نهضت و معلمان قرآنی برگزار شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: آزمون آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسان طرح امین و معلمان قرآنی توسط جهاد دانشگاهی زنجان برگزار شد.
تصویر آزمون آموزشیاران نهضت و معلمان قرآنی برگزار شد

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، حسن مظفری با اشاره به برگزاری آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسان طرح امین و معلمان قرآنی توسط جهاد دانشگاهی زنجان، اظهار کرد: برگزاری آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسان طرح امین و معلمان قرآنی روز گذشته (۱ تیرماه) همزمان با سراسر کشور توسط جهاددانشگاهی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

وی با اشاره به جامعه آماری آزمون، افزود: در این آزمون ۱۴۰ نفر شامل ۳۱ آقا و ۱۰۹ نفر خانم از داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسان طرح امین و معلمان قرآنی از استان زنجان شرکت کرده بودند.

این مسئول ادامه داد: در ۲۰ تیرماه ۹۹ مرحله اول آموزش‌دهندگان و آموزشیاران نهضت سوادآموزی برگزار شد و روز گذشته نیز مرحله دوم آن برای افراد جامانده از آزمون، کسانی که پرونده نداشتند و افرادی که در آزمون نخست قبول نشده بودند، به اتمام رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، با ابراز رضایت از نحوه برگزاری مطلوب آزمون، خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پیشگیری از بیماری کرونا، فاصله بیش از نیم متری صندلی‌ها و ... به خوبی توسط جهاد دانشگاهی استان زنجان انجام شده و پروتکل‌ها در سطح مطلوبی مورد توجه قرار گرفته بود.

منبع: ایسنا

326148