خراسان رضوی

معاون استاندار خراسان رضوی:

عادی بودن میزان ورود مسافر به مشهد

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با عنوان اینکه میزان ورود زائر و مسافر به کلانشهر مشهد عادی و طبیعی است افزود: با توجه به رفع محدودیتهای کرونایی در زمینه ورود و خروج به شهرها با مشکل و ازدحام مسافران مواجه نیستیم.

همزمان با ایام شهادت جانسوز دخت نبی اکرم حضرت فاطمه(س)، دست‌اندرکاران ستاد بازسازی عتبات عالیات موفق شدند ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، چند «ریز پروژه‌» از طرح بزرگ توسعه حرم مطهر علوی را به اتمام برسانند.
فرمانده هنگ مرزی سرخس اعلام کرد: سوداگر مرگ که60 گرم مواد مخدر تریاک که به صورت بلعی در معده خود جا ساز کرده بود در سرخس با هوشیاری پلیس دستگیر شد.


مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی عنوان کرد: در کلانشهر مشهد در صورت تداوم آلودگی هوا برخی صنایع آلاینده که بیشتر در زمینه‌هایی چون تولید آسفالت، ذوب فلزات و سیمان فعال هستند به شکل موقت تعطیل می‌شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی خبر داد:

شرکت حدود ۴۵ هزار داوطلب خراسانی در آزمون استخدامی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی گفت: امروز ۱۱ دی ماه ۴۴ هزار و ۸۰۴ نفر متقاضی از ۱۰ شهرستان این استان به طور همزمان با دیگر نقاط کشور در هشتمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی شرکت کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با عنوان اینکه قانون جدید انتخابات دارای تنگناهایی است که موجب حذف بسیاری از چهره‌ها و نیروهای شاخص سیاسی می‌شود، گفت: در کجای جهان مرسوم است که در کشوری قانونی تصویب شود و خود این قانون توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آن کشور را کاهش دهد و از بین برود و باعث عدم استفاده از نیروهای توامند شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره بر اینکه نامگذاری اول آبان ماه به عنوان روز نثر فارسی مصوبه شورای فرهنگ عمومی کشور را به دست آورده است، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد تلاش می کند تا پایان دولت دوازدهم، اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای نامگذاری این روز به نام روز نثر پارسی، متقاعد نماید.
فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، خراسان رضوی:

۶ حفار فاقد مجوز در داورزن دستگیر شدند

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: ۶ حفار فاقد مجوز در شهرستان داورزن دستگیر شد.

سرپرست پلیس راه استان خبر داد:

مسدود شدن ۶ مسیر جاده‌ای در خراسان رضوی

سرپرست پلیس راه خراسان‌رضوی عنوان کرد: در حال حاضر به دلیل کولاک و یخ‌زدگی سطح جاده مسیر قوچان- درگز، درگز- کلات، کلات- مشهد، کوهسرخ- کاشمر- نیشابور و بردسکن- سبزوار مسدود است.

رئیس جمعیت هلال احمر اسفراین:

۱۰ کوهنورد در ارتفاعات شاه جهان گم شدند

رئیس جمعیت هلال احمر اسفراین شامگاه جمعه در این ارتباط اظهار داشت: عصر روز جمعه 5 دی ماه 99 طی تماس اضطراری با سامانه 112 امداد و نجات از سوی این افراد که برای فتح قله شاه جهان رفته بودن مبنی بر گم کردن مسیر بازگشت به لحاظ شدن برف و بوران اعلام شد.