افزایش خدمات قطار شهری مشهد در 29 اسفند 1400

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری شهرداری مشهد اعلام کرد که با توجه به افزایش تقاضای سفر، یک ساعته سرویس‌دهی خطوط قطار شهری در روز یکشنبه، ۲۹ اسفند بیشتر خواهد شد.
تصویر افزایش خدمات قطار شهری مشهد در 29 اسفند 1400

به گزارش سایت خبری پرسون، وحید مبین‌مقدممدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری شهرداری مشهد اعلام کرد که با توجه به افزایش تقاضای سفر در روز ۲۹ اسفندماه و برای تسهیل دسترسی شهروندان به حرم‌مطهر رضوی تصمیم گرفته شد تا در این روز ساعت کار قطار شهری یک ساعت افزایش پیدا کند.

وی اضافه کرد: برهمین اساس خطوط قطار شهری مشهد فردا یکشنبه، ۲۹ اسفندماه با یک ساعت افزایش از ساعت ۷ صبح تا ۲۳ به زائران و مجاوران عزیز سرویس‌دهی خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری شهرداری مشهد ادامه داد: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت سرفاصله زمانی متغییر پیش‌بینی شده است؛ لذا درخط یک از ساعت ۷ صبح تا ۱۶:۳۰ سرفاصله زمانی رسیدن قطارها ۷ دقیقه و از۱۶:۳۰ تا ۲۲حدود ۴ دقیقه و از ۲۲ تا ۲۳ نیز حدود ۶ دقیقه خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مبین‌مقدم تصریح کرد: همچنین سرفاصله زمانی رسیدن قطارها به ایستگاه درخط دو از ساعت ۷صبح تا ۱۶:۳۰ حدود ۱۰ دقیقه، از ساعت ۱۶:۳۰تا ۲۲ حدود هشت دقیقه و ساعت۲۲ تا ۲۳ نیز ۱۰ دقیقه خواهد بود.

وی افزود: از زائران و مجاوران تقاضا می‌شود تا برای حفظ سلامت خود هنگام حضور درایستگاه‌ها و واگن‌ها از ماسک استفاده کنند

389653