خراسان رضوی

رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران عنوان کرد:

فراهم شدن زمینه توسعه زیرساخت های صنعتی ۲ شهرستان خراسان رضوی

رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران عنوان کرد: در پی نشست با نمایندگان شهرستانهای نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی، توافقات خوبی برای توسعه زیرساختهای صنعتی شهرستانهای فیروزه و زبرخان انجام گرفت.

معاون استاندار خراسان رضوی:

توسعه استان بر اساس نقشه راه در حال اجراست

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: توسعه استان در تمامی زمینه‌ها بر اساس نقشه راه کار شناسی شده در جریان است.

مدیر کل راه آهن خراسان رضوی اعلام کرد: ترازیت کالا از مرز ریلی سرخس با کشور ترکمنستان طی ۱۱ ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۹ درصد افزایش یافت.

اگر‌چه شیوع ویروس کرونا باعث اختلال جدی در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای بسیاری از کشورهای جهان به خصوص در حوزه گردشگری شد ولی ایران تاکنون توانسته است با کنترل و مدیریت سیستم بهداشت و درمان در مقابله و کنترل بیماری کووید ۱۹ با وجود فشارها و تحریم‌های بین‌المللی، اقدامات شایسته‌ای را انجام دهد و با توجه به شرایط، آینده درخشانی برای گردشگری سلامت ایران در پساکرونا پیش‌بینی می‌شود.

استاندار خراسان رضوی خبر داد؛

پاکسازی اسماعیل‌آباد مشهد از معتادان

استاندار خراسان رضوی اعلام کرد: معتادان متجاهر نباید احساس امنیت کنند و به همین دلیل تا پایان امسال باید منطقه اسماعیل‌آباد مشهد از وجود معتادان متجاهر پاکسازی شود.

اجرای پروژه انتقال آب از سواحل چابهار به سه استان شرقی ایران که به عنوان یک ابر پروژه در حوزه تامین آب پایدار در کشور مطرح است، به زودی پس از فراز و نشیب‌های بسیار عملیات مطالعاتی و کارشناسی آغاز می‌شود.
نایب رئیس هیئت مدیره مجتمع فولاد خراسان گفت: با موافقت شرکت آبفای کشور پسآب شهر نیشابور را به مدت 25 سال در فولاد خراسان به کار خواهیم گرفت و مازاد آن را در صنعت و کشاورزی در اختیار متقاضیان قرار خواهیم داد. 1100 میلیارد تومان سرمایه گذاری در این زمینه نیاز داریم که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود و اجرای آن اشتغال مستقیم 1000 نفر را تامین می کند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان ‌رضوی اعلام کرد:

جریمه ۳۱۴ دستگاه خودرو در ورودیهای مشهد

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان ‌رضوی اعلام کرد: ۳۱۴ دستگاه خودرو در جریان اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به مشهد جریمه شده‌اند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی با اعلام اینکه سالیانه حدود ۷۰۰ هزار تن محصولات در گلخانه‌های استان تولید می‌شود، افزود: در زمینه ساخت گلخانه متاسفانه هزینه‌ها افزایش یافته اما در مجموع در استان استقبال بسیار خوبی از ایجاد گلخانه شده است.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی:

۹۷ درصد اقتصاد ایران به بانک‌ها وابستگی دارد

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی عنوان کرد: به استناد آمار‌های موجود، ۹۷ درصد اقتصاد ایران وابسته به بازار پول بوده و تنها ۳ درصد مدیریت آن بر شانه بازار سرمایه قرار دارد.
رییس اداره امور عشایری سبزوار عنوان کرد: با توجه دولت و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی ظرف دو سال اخیر ۸۳ میلیارد ریال برای توسعه مناطق عشایری بخش روداب این شهرستان واقع در غرب خراسان رضوی هزینه شده است.
سرپرست اداره‌کل انتقال خون خراسان رضوی اعلام کرد: آژیر خطر کاهش شدیی ذخایر خون مورد نیاز بیماران و بیمارستانها در این استان همزمان با تداوم بحران کرونا و کم شدن شمار داوطلبان اهدا خون در خراسان رضوی به صدا درآمده است.
مدیرکل دفتر بحران استانداری خراسان رضوی اعلام کرد: صبح امروز ۲۶ بهمن ماه در پی ۳۰ ساعت از انفجار و آتش‌سوزی گسترده در تاسیسات گمرکی اسلام‌قلعه افغانستان هم‌اینک وضعیت در مرز دوغارون ایران واقع در نقطه مقابل منطقه حادثه‌دیده آرام گرفته و پایدار شده است.