خراسان رضوی

جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی گفت: مردم بدون توجه به مصوبات، دستورات و جریمه‌های تعیین شده برای ورود به شهرهایی با وضعیت نارنجی و قرمز که سفر به آنان ممنوع است، سفر می‌کنند.
مجموعه‌های تاریخی آرامگاه فردوسی و باغ نادری مشهد، پس از هماهنگی‌های صورت گرفته با معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با تاکید بر رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، برای بازدید عموم بازگشایی شد.
در جلسه شورای معاونان سازمان همیاری مطرح شد؛

اجرای نظام پیشنهادات در سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در شورای معاونان این نهاد از اجرای نظام پیشنهادات به منظور ارتقاء بهره وری و مشارکت کارکنان در فعالیتهای سازنده و درآمد زای این مجموعه خبر داد.
تصاویر شماری از شهیدان شاخص هفتم تیر و حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، به مناسبت سالروز شهادت آنان در ۳۲ قاب تصویر شهری در سطح شهر مشهد به نمایش درآمد.
در دیدار مدیرعامل سازمان با شهردار منطقه ۴ مشهد مطرح شد؛

استفاده از ظرفیت های سازمان همیاری در پروژه های شهری

در دیدار مدیرعامل و معاونان سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با شهردار منطقه ۴ مشهد بر استفاده از ظرفیتهای این نهاد در جهت کمک به اجرای پروژه های شهری این منطقه تاکید شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قوچان:

احداث آبشخور با توجه به خشکسالی ضروری است

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قوچان از احداث ابشخور برای دام‌ها در مرتع روستای آب‌جهان خبر داد.
رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های آبزیان اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: با توجه به گرم شدن زمین و مواجهه با پدیده خشکسالی، بی‌آبی و ارتباط آن با بروز بیماری‌ها، واکسیناسیون آبزیان در اولویت قرار گیرد.