قطع گاز ۴ فروشگاه زنجیره‌ای در قوچان

رئیس اتاق اصناف قوچان گفت: ۲۰ درصد واحدهای صنفی در بازرسی‌ها اخطار شفاهی و تذکر دریافت کردند که به دنبال این اخطار گاز ۴ فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ به دلیل عدم رعایت ابلاغیه ستاد مدیریت بحران در تعیین ساعت فعالیت و مصرف بالای گاز قطع شد.
تصویر قطع گاز ۴ فروشگاه زنجیره‌ای در قوچان

به گزارش سایت خبری پرسون،احمدرضایی رکن‌آبادی اظهار کرد: با توجه به سرمای شدید هوا و افزایش مصرف گاز در روزهای گذشته برای حفظ پایداری گاز در بخش خانگی محدودیت‌هایی ویژه اصناف در جلسه مدیریت بحران شهرستان تعیین شد.

رئیس اتاق اصناف قوچان ادامه داد: بر اساس ابلاغیه ستاد هماهنگی مدیریت بحران شهرستان اصناف باید در بازه زمانی ۹ صبح تا ۶ عصر به‌شرط استفاده از سوخت جایگزین ارائه خدمات داشته باشند و در صورت مشاهده فعالیت در خارج از این ساعات یا استفاده از شبکه گاز برخورد قانونی با متخلفان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به بازدیدهای انجام‌شده طی روزهای گذشته توسط بازرسان این اتاق، فرمانداری، نیروی انتظامی، شرکت گاز و … افزود: ۲۰ درصد واحدهای صنفی در بازرسی‌ها اخطار شفاهی و تذکر دریافت کردند.

رضایی رکن‌آبادی بابیان اینکه از ۷ هزار واحد صنفی فعال در قوچان و حومه قریب به ۵ هزار واحد در محدوده شهری فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: طی این بازدیدها، گاز ۴ فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در این شهر به دلیل عدم رعایت ابلاغیه ستاد مدیریت بحران در تعیین ساعت فعالیت و مصرف بالای گاز قطع شد.

رئیس اتاق اصناف قوچان یادآور شد: برای کمک به واحدهای صنفی بر اساس مصوبه ستاد بحران شهرستان واحدهای صنفی با در دست داشتن پروانه کسب می‌توانند به شرکت پخش فراورده‌های نفتی قوچان مراجعه کرده و ۲۰ لیتر نفت دریافت کنند.

وی در خصوص نحوه فعالیت نانوایی‌ها نیز گفت: ساعت کار نانوایی‌ها بر اساس مصوبات ستاد مدیریت بحران در نوبت صبح از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و در نوبت عصر از ساعت ۱۵ الی ۱۸ است که خوشبختانه تاکنون در حوزه نانوایی‌ها در این زمینه تخلفی مشاهده نشده است.

منبع:مهر

457559