اظهارات وزیر نفت درباره وضعیت تانکرهای سوخت‌رسان

وزیر نفت درباره تردد تانکرهای سوخت‌رسان برای انتقال سوخت به نیروگاه‌های تولید برق کشور صحبت کرد.
تصویر اظهارات وزیر نفت درباره وضعیت تانکرهای سوخت‌رسان

به گزارش سایت خبری پرسون، وزیر نفت گفت: تردد تانکرهای سوخت‌رسان برای انتقال سوخت به نیروگاه‌های تولید برق کشور در اولویت قرار گیرد. جواد اوجی در بازدید از انبار نفت شهید بیخوش مشهد و نفتکش‌های جاده‌پیما برای انتقال فرآورده‌های نفتی و توزیع سوخت به این استان در گفت‌وگو با راننده‌های نفت‌کش‌ها، اظهار داشت: شما رانندگان قشر زحمت‌کش و گمنامی هستید که در چند روز اخیر با وجود یخبندان و برودت هوا امر سوخت‌رسانی در کشور را به خوبی انجام دادید و این کار بزرگ شما قابل تقدیر است.

وی افزود: تردد تانکرهای سوخت‌رسان برای انتقال سوخت به نیروگاه‌های تولید برق کشور باید تسهیل شوند و در اولویت سوخت‌رسانی قرار گیرند.

علی‌اصغر اصغری، مدیر منطقه خراسان رضوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز اظهارداشت: برای تأمین سوخت جایگزین، از روز گذشته تاکنون 100 هزار لیتر نفت سفید در روستاها و مناطقی که دچار ناترازی یا افت فشار شبکه گاز شده‌اند، توزیع شده است و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: روز شنبه 10 هزار لیتر سوخت نفت سفید به روستاهای نیشابور و 17 هزار لیتر سوخت به مناطق طرقبه و شاندیز ارسال شده و در مناطق روستایی تایباد، نیز حدود 11 هزار لیتر نفت سفید توزیع شده است.

حسن افتخاری، مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی نیز اظهارداشت: قطعی گاز در استان بسیار محدود و اکنون در یک یا 2 شهرستان خراسان رضوی گزارش شده که برای این مناطق چراغ نفتی و سوخت توزیع شده است.

وی بیان کرد: 13 هزار و 500 مشترک از مجموع 90 هزار مشترک گاز در تربت‌جام دچار قطعی گاز هستند که تلاش برای وصل مجدد گاز این مشترکین ادامه دارد.

افتخاری عنوان کرد: در حال حاضر وضعیت شبکه گاز در مشهد و استان عادی است با این وجود نیازمند همراهی مردم در تامین پایدار گاز هستیم.

منبع:تسنیم

457271