بوشهر

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال خیزش گردوخاک همراه با وزش باد در برخی نقاط استان بوشهر خبر داد.
رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: با صدور مجوز انتقال برق مازاد شرکت‌های مستقر در منطقه پارس جنوبی به شبکه برق سراسری در روز‌های آینده خاموشی‌ها در استان کاهش چشمگیری می‌یابد.
شیر اکسیژن فاز دوم پتروشیمی منطقه عسلویه متعلق به شرکت دماوند انرژی عسلویه، صبح امروز بر روی خط لوله ارتباطی پتروشیمی فاز دو منطقه پارس دچار ترکیدگی و انفجار شد.
معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۸۳.۵ درصد از واحدهای صنعتی استان بوشهر فعال و ۱۶.۵ درصد غیرفعال هستند.
دادستان دشتی از تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در همه شهرستان‌های استان بوشهر خبر داد و گفت: در این راستا شعبه ویژه در دشتی تشکیل شده است به شکایات مربوط به تخلفات انتخاباتی خارج از نوبت رسیدگی و احکام صادر می‌شود.
قطعی برق به مصیبت های یک ملت اضافه کرد؛

هدر رفتن دلار به پای نیروگاه بوشهر

در حالی کشور با پدیده عجیب قطعی با برنامه قبلی مواجه شده که در دهه‌های اخیر از جیب مردم، هزینه‌های معنوی و مادی زیادی برای دستیابی به انرژی پایدار هسته‌ای صرف شده است!
کارشناس مرکز فراهم آوری اعضا پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: اعضای بدن یک جوان دچار مرگ مغزی در این استان برای پیوند به بیماران نیازمند اهدا شد.
رئیس دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در استان بوشهر از فعالیت شعب اخذ رای به صورت هوایی، دریایی و زمینی خبر داد و گفت: سه هزار ناظر انتخابات در استان بوشهر فعالیت خواهند داشت.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر از آغاز واکسیناسیون ۴۰۰ نفر از پاکبانان، رانندگان و شاغلین بخش خدمات شهری پسماند این سازمان خبر داد.
استاندار بوشهر دستیابی به آب پایدار در استان را ضروری دانست و گفت: پایگاه‌های هوایی و دریایی بوشهر مکلفند برای بخش مسکونی خود کنتور آب نصب کنند.