امام جمعه گناوه: ولایت فقیه خط قرمز سردار شهید سلیمانی بود

امام جمعه گناوه گفت: رمز محبوبیت شهید سلیمانی اخلاص، ایمان و توکل به خدا و اهل بیت (ع) بود که توانست با این سلاح معنوی در مقابل دشمنان عالم و جنگ‌های نیابتی در منطقه بایستد و نقشه‌های آنها را یکی پس از دیگری خنثی و ناکام کند. سردار شهید سپهبد حاج قایم سلیمانی، ویژگی‌های خاص و ارزشمندی داشت که پیروی و تعهد داشتن به ولایت فقیه به عنوان خط قرمز ایشان، از بارزترین آنها بود.
تصویر امام جمعه گناوه: ولایت فقیه خط قرمز سردار شهید سلیمانی بود

به گزارش سایت خبری پرسون،حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت نهم دی و شهادت سردار سلیمانی در فرماندهی انتظامی این شهرستان افزود: امنیت کشور و همه کشورهای اطراف و حتی جهانیان مدیون این شهید بزرگوار است که برای همیشه داعش را سرنگون کرد و عمر خودش را وقف امنیت حرم ائمه اطهار (ع) قرار داد.

وی اظهار کرد: رمز محبوبیت شهید سلیمانی اخلاص، ایمان و توکل به خدا و اهل بیت (ع) بود که توانست با این سلاح معنوی در مقابل دشمنان عالم و جنگ‌های نیابتی در منطقه بایستد و نقشه‌های آنها را یکی پس از دیگری خنثی و ناکام کند.

رکنی حسینی با بیان اینکه چطور می‌شود که یک فرد نظامی آن‌چنان محبوب شود که بیش از ۲۰ میلیون نفر در ۲ کشور در تشییع جنازه ایشان شرکت کنند، گفت: اخلاص سردار سلیمانی باعث شد نه تنها در جغرافیای ایران بلکه محبوب دل‌های همه سربازان و مردم آزاده دنیا قرار گیرد.

امام جمعه گناوه افزود: مکتب حاج قاسم سلیمانی که نشات گرفته از اسلام و امام راحل و رهبرمعظم انقلاب است باید در جامعه ترویج، تبلیغ و نهادینه شود.

وی با گرامیداشت هفته بصیرت، گفت: در فتنه ۸۸ به بهانه تقلب در انتخابات، فتنه‌گران و دشمنان موجی در کشور ایجاد و به مقدسات و ارزش های دینی و انقلابی جسارت کردند و به اموال مردم خسارت وارد شد که اگر درایت رهبری و بصیرت مردم نبود، انقلاب اسلامی دچار خدشه و آسیب می شد.

امام جمعه گناوه بیان کرد: دشمن همواره درصدد ضربه زدن به انقلاب است و در چندماه اخیر نیز با راه انداختن جنگ ترکیبی که از قبل برنامه ریزی کرده بودند، دست به اغتشاشات زدند که این توطئه نیز با بصیرت مردم و رهنمودهای رهبری خنثی شد.

وی گفت: دشمنان و معاندان از مدت ها پیش برنامه ریزی کرده بودند که در آبان ماه دست به اغتشاش بزنند اما با فوت یک خانم زودتر عملی کردند و از این جنگ احزاب بخوبی عبور کردیم.

رکنی حسینی اظهار کرد: در جریان حوادث اخیر ، درحالی که ملت در شدیدترین تحریم ها و فشار های مختلف اقتصادی و روانی بودند و هستند، بار دیگر صف خودشان را از صف اغتشاشگران جدا کردند و به جهانیان فهمانند که همواره پای نظام و انقلاب می‌ایستند.

امام جمعه گناوه از تلاش و زحمات نیروهای فراجا در برقراری نظم و امنیت جامعه تقدیر کرد و گفت: نیروهای فراجا در سه ماه گذشته بسیار خوب عمل کردند و برای امنیت و حراست از انقلاب و اسلام، تعدادی از این عزیزان جان برکف به درجه شهادت و جانبازی نایل شدند.

منبع:ایرنا

444767