ساخت اسکله نفتی در بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: یکی از پروژه‌های شاخص استان برای اجرا در سال آینده پروژه ساخت اسکله نفتی به همت این سازمان است.
تصویر ساخت اسکله نفتی در بوشهر

به گزارش سایت خبری پرسون، حمد شکیبی نسب روز سه‌شنبه درباره مجوز مطالعات بیش از ۳ هزار میلیارد تومان پروژه در بنادر بوشهر، اظهار کرد: اولویت راهبردی در اجرای این پروژه‌ها اشتغالزایی و رونق بنادر بوشهر است، سعی بر این است تا با ورود سرمایه گذاران توانمند بخش خصوصی زمینه برای اجرا هر چه سریع‌تر پروژه‌ها فراهم شود.

وی اضافه کرد: از جمله پروژه‌ها که مطالعات آن در سال جاری آغاز شده، احداث دایک و موج شکن و لایروبی در بنادر دیلم، گناوه و ریگ است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر تصریح کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های مرتبط با پروژه‌های بندری بوشهر با نگاه حمایت از سرمایه گذاران در راستای ایجاد رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال اهتمام و تسهیل گری لازم را داشته باشند.

شکیبی نسب ادامه داد: رونق تجارت منطقه ای، تقویت معیشت ساحل نشینان و توسعه صادرات به کشورهای مقصد صادرات و به‌ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس از اولویت‌های مهم پروژه‌های بندری اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر است.

وی اظهار کرد: بسیاری از پروژه‌هایی که مطالعات اجرای آن‌ها برای بنادر بوشهر صادر شده در فرایند معمول و طبیعی، زمان اجرا آن‌ها در سال ۱۴۰۶ یا ۱۴۰۷ بوده است که با توجه به نیاز مبرم استان و بویژه نیاز به مبحث اشتغالزایی با حمایت بسیار خوب سازمان بنادر و دریانوردی سعی شد تا روند احداث آن‌ها چند سال جلوتر رقم بخورد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر عنوان کرد: یکی از پروژه‌های شاخص بوشهر برای اجرا در سال آینده پروژه ساخت اسکله نفتی به همت سازمان بنادر و دریانوردی است که در همین راستا جهت احداث پایانه نفتی رایزنی‌های بسیار خوبی با یکی از شرکت‌ها در این حوزه انجام و موافقت اولیه اخذ شده است.

منبع: ایسنا

412221